Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου, η Toyota επιβεβαίωσε για μια ακόμη φορά τη δέσμευσή της να ελαχιστοποιήσει τις μέσες εκπομπές CO2 των οχημάτων της μέσα από την παρουσίαση νέων πλήρως υβριδικών μοντέλων. Το περίπτερο της Toyota κάλυψε μία ολοκληρωμένη σειρά της τεχνολογίας Hybrid Synergy Drive®

  • Παγκόσμιο ντεμπούτο του Yaris HSD Concept: δυναμική σχεδίαση και πλήρως υβριδική τεχνολογία
  • Παγκόσμιο ντεμπούτο του Prius+, του νεότερου μέλους της οικογένειας Prius που περιλαμβάνει τα Prius και Prius Plug-in Hybrid
  • Ευρωπαϊκή πρεμιέρα του πρωτοτύπου EV, το οποίο προσφέρει κινητικότητα μικρής εμβέλειας για τέσσερα άτομα
  • FT-86 II Concept, η επόμενη γενιά σπορ αυτοκινήτων της Toyota

Εκφράζοντας την πεποίθησή της ότι η πλήρως υβριδική τεχνολογία είναι ζωτικής σημασίας για τη βιώσιμη κινητικότητα στο μέλλον, η έκθεση της Toyota στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2011 περιέλαβε πλήρως Υβριδικά Οχήματα (HV), Plug-in Υβριδικά Οχήματα (PHV), Ηλεκτρικά Οχήματα (EV) και Υβριδικά Οχήματα με Κυψέλες Καυσίμου (FCHV).

Yaris HSD Concept

Το Yaris HSD Concept, το οποίο έκανε το παγκόσμιο ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2011, προαναγγέλλει την πρόθεση της Toyota να εισαγάγει το σύστημα Hybrid Synergy Drive στην κατηγορία Β – τη μεγαλύτερη στην Ευρώπη – στο πλαίσιο της πανευρωπαϊκής πρώτης παρουσίασης της τεχνολογίας HSD από την εταιρεία. Το Yaris HSD Concept διαθέτει ευρύχωρο εσωτερικό και φουτουριστική σχεδίαση. Τα ειδικά υβριδικά στιλιστικά στοιχεία περιλαμβάνουν πίσω σπόιλερ, διακοσμητικά στοιχεία μεταλλικού χρώματος και κλιματισμό τροφοδοτούμενο με ηλιακή ενέργεια. Το ανασχεδιασμένο σύστημα κινητήρα και μετάδοσης HSD προσφέρει ενισχυμένη αποδοτικότητα για ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατανάλωση καυσίμου και χαμηλές εκπομπές ρύπων.

Prius+

Το Prius+, το πρώτο πλήρως υβριδικό επταθέσιο στην Ευρώπη, έκανε το παγκόσμιο ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2011. Σχεδιασμένο από την αρχή, το Prius+ διαθέτει μια τρίτη σειρά καθισμάτων και παρέχει τη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου από όλα τα επταθέσια της αγοράς. Το τολμηρό και κομψό στιλ του Prius+ περιλαμβάνει την εμβληματική μορφή του Prius και πανοραμική ηλιοροφή. Η τελευταία τεχνολογία HSD περιλαμβάνει κόμπακτ συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου. Το Prius+ προσφέρει τα ίδια 3 προγράμματα οδήγησης του παραδοσιακού Prius, συμπεριλαμβανομένης της αθόρυβης ηλεκτροκίνητης οδήγησης με μηδενική κατανάλωση καυσίμου.

Prius Plug-in Hybrid

Το Prius Plug-in Hybrid αποτελεί σημαντική επέκταση των δυνατοτήτων HSD της Toyota. Προσφέρει αυτονομία περίπου 20 χλμ σε ταχύτητες έως 100 χλμ/ώρα στο πρόγραμμα της ηλεκτροκίνησης, και η μπαταρία ιόντων λιθίου επαναφορτίζεται από στάνταρ οικιακή πρίζα 230 V σε μόλις 1,5 ώρα. Το Prius Plug-in Hybrid παρέχει επίσης τη δυνατότητα συμβατικής οδήγησης ως πλήρως υβριδικό αυτοκίνητο, χωρίς το άγχος της αυτονομίας. Προγράμματα περιορισμένης μίσθωσης έχουν επί του παρόντος θετική ανταπόκριση, ενώ οι πωλήσεις πρόκειται να ξεκινήσουν στο δεύτερο εξάμηνο του 2012.

Prius

Το Prius, το πρώτο πλήρως υβριδικό όχημα μαζικής παραγωγής στον κόσμο, έχει πουλήσει μέχρι σήμερα περισσότερα από 2,1 εκατομμύρια αυτοκίνητα παγκοσμίως. Έχοντας περάσει στην τρίτη γενιά, αλλά παραμένοντας πρωτοποριακό, το Prius παράγει εξαιρετικά χαμηλότερες εκπομπές διοξειδίων του αζώτου συγκριτικά με οποιοδήποτε πετρελαιοκίνητο ή βενζινοκίνητο όχημα, ακόμα και στην κανονική κατάσταση οδήγησης. Το Prius προστίθεται στα άλλα μέλη της οικογένειας Prius – το Prius Plug-in Hybrid και το νέο Prius+ – στο περίπτερο της Toyota στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2011.

Πρωτότυπο EV

Με εμπειρία σχεδόν 40 ετών στην ανάπτυξη ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, η Toyota παρουσιάζει το νέο της Πρωτότυπο EV, το οποίο εκφράζει το όραμα της εταιρείας για τη βιώσιμη κινητικότητα μικρής εμβέλειας. Το Πρωτότυπο EV, το οποίο κάνει το ευρωπαϊκό ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2011, ενσωματώνει το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κινητήρα και μετάδοσης στο πακέτο του Toyota iQ. Είναι ένα συμπαγές, ευκίνητο, αμιγώς ηλεκτροκίνητο τετραθέσιο αυτοκίνητο πόλης με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Το σύστημα ταχείας φόρτισης και η αυτονομία περίπου 105 χλμ το καθιστούν μια ελκυστική πρόταση για τη μετακίνηση στην πόλη.

FT-86 II Concept

Το FT-86 II Concept αντιπροσωπεύει την επόμενη γενιά πισωκίνητων σπορ αυτοκινήτων της Toyota. Αυτό το πισωκίνητο, αλλά με κινητήρα μπροστά, concept, το οποίο δίνει τη σαφέστερη μέχρι στιγμής εικόνα για την τελική μορφή του FT-86, αιχμαλωτίζει άψογα το συναρπαστικό πνεύμα του διάσημου Toyota Corolla Levin AE 86. Είναι προσανατολισμένο στον οδηγό και σχεδιασμένο να ικανοποιεί την έμφυτη χαρά της οδήγησης. Το συμπαγές, στιβαρό αμάξωμα και η αεροδυναμική F1 συνδυάζονται με έναν πολύστροφο βενζινοκινητήρα εξασφαλίζοντας εντυπωσιακές και προσιτές επιδόσεις και μέγιστη οδηγική απόλαυση.