Η Skoda σχεδιάζει την παραγωγή ενός EV υπό το άγρυπνο βλέμμα του Volkswagen Group, και ένα από τα αυτοκίνητα που πιστεύεται ότι θα παραχθεί υπό το σήμα του Τσέχου κατασκευαστή είναι το I.D. hatch.
Αυτό θα μπορούσε να γίνει γνωστό ως Felicia E, αναφέρει το AutoExpress, επιστρέφοντας στον πρεσβευτή της εταιρείας πριν την μετονομασία σε Fabia, που παραγόταν από τα μέσα του ’90 μέχρι το 2001.
Παρ’ όλα αυτά, δεν θα έχει κανένα κοινό σημείο με το προηγούμενο Skoda Felicia, καθώς το καινούριο Felicia E θα είναι ένα εξ’ ολοκλήρου ηλεκτρικό αυτοκίνητο, βασισμένο στην αρχιτεκτονική MEB, και θα είναι η τσέχικη έκδοση του VW I.D. hatchback. Σε αντίθεση με το Γερμανικό αδερφάκι του, το Felicia E θα προσφέρεται σε 2 τουλάχιστον εκδόσεις. Αυτό θα επιτρέπει στους αγοραστές να επιλέγουν μεταξύ της μεγαλύτερης αυτονομίας ή του μεγαλύτερου χώρου αποσκευών.
Θα είναι περίπου στο μέγεθος του Rapid Spaceback, αλλά λόγω του ότι θα είναι βασισμένο στην πλατφόρμα MEB, οι χώροι του θα είναι πολύ διαφορετικοί, καθώς οι Βρετανοί αρθρογράφοι πιστεύουν ότι δεν θα είναι απλώς πιο άνετο από το, μεγαλύτερο, Octavia, αλλά θα πλησιάζει τους χώρους του Superb.
Το Skoda Felicia E δεν θα είναι το μοναδικό EV μοντέλο του κατασκευαστή, καθώς το κίνημα για μηδενικές εκπομπές θα περιλαμβάνει την έκδοση παραγωγής του Vision E Concept. Το οποίο θα είναι επίσης βασισμένο στην αρχιτεκτονική MEB, και μάλλον θα βρίσκεται μεταξύ του Karoq και του Kodiaq όσο αφορά το μέγεθος.
Το μέχρι στιγμής χωρίς όνομα coupe SUV θα αντιμετωπίσει το Tesla Model X, σε περίπου την μισή τιμή, και υπολογίζεται πως θα είναι το ποιο ακριβό προϊόν της οικογένειας της Skoda. Είναι ακόμα πολύ νωρίς να μιλάμε για τα χαρακτηριστικά του, αλλά θα μπορούσε αν έχει μια αυτονομία της τάξης των 500km, και ένα σύστημα κίνησης με απόδοση πάνω από 300hp.
Ένα ηλεκτρικό SUV στο μέγεθος του Karoq είναι επίσης στα σχέδια του Τσέχου κατασκευαστή, και είναι πολύ πιθανό να δούμε και ένα δίθυρο ή τετράθυρο coupe saloon. Για το τελευταίο είχε αφήσει φήμες να αιωρούνται ο επικεφαλής του τμήματος R&D της Skoda, ο Christian Strube, λίγους μήνες πριν, ότι θα μπορούσε να έχει αυτονομία πάνω από 480km, και πιθανόν πάνω από 300hp. Πιθανολογείται πως αρχικά θα ξεκινήσει να κυκλοφορεί στην Κίνα, στα πρώτα μισά της επόμενης δεκαετίας, και αργότερα θα ακολουθήσει στην Δυτική Ευρώπη.
Η Skoda ακόμα σκοπεύει να “ηλεκτροποιήσει” το Citigo, με μία επιλογή μηδενικών εκπομπών, και επίσης θα προσφέρει μία plug-in hybrid έκδοση του Superb, τα οποία θα δουν την άσφαλτο κάπου μέσα στο 2019.
Σημείωση: Στις εικόνες βλέπετε το Skoda Vision E Concept