Ένα υβριδικό diesel-ηλεκτρικό αυτοκίνητο με ξεχωριστή εμφάνιση που εμπλουτίζει τη γκάμα Peugeot
Υβριδικό diesel-ηλεκτρικό αυτοκίνητο, που συνδυάζεται με την ξεχωριστή υψηλής κατηγορίας εμφάνιση για να προσφέρει μία πρωτότυπη ιδέα στον κόσμο των αυτοκινήτων all-road και ενισχυμένη οδηγική απόλαυση : το νέο Peugeot 508 RXH.
Όλα αυτά τα στοιχεία του μοντέρνου σχεδιασμού των αυτοκινήτων Peugeot αποκαλύπτονται σε παγκόσμια πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Ο σχεδιασμός του 508 RXH και ο καινοτομικός κινητήρας HYbrid4 του προσδίδουν χαρακτηριστικά, που επιτρέπουν να συνδυάζεται η ελευθερία στην κίνηση και η οδηγική απόλαυση με έναν τρόπο που είναι πρωτοφανής στην κατηγορία :
- 200 hp,
- 4-κίνηση,
- Μηδενικοί ρύποι ZEV, όταν λειτουργεί 100% ηλεκτρικά,
- Εκπομπές CO2 109 g/km.
Μετά την παρουσίαση του 508 και του 508SW την άνοιξη 2011, αναγνωρισμένων για την αισθητική τους κομψότητα, την υψηλή ποιότητα κατασκευής και την προσοχή στη λεπτομέρεια, το 508 RXH αναβαθμίζει την εικόνα της Peugeot, ενισχύοντας την τεχνολογική και περιβαλλοντική της ηγετική θέση.
Ο σχεδιασμός του, τοποθετεί το 508 RXH στον κόσμο των υψηλής κατηγορίας all road αυτοκινήτων. Μοναδικό, εξευγενισμένο, πιο ψηλό και πιο πλατύ, διακρίνεται επίσης από την ξεχωριστή του οπτική υπογραφή, με τα χαρακτηριστικά φώτα LED που είναι ορατά τόσο την ημέρα όσο και τη νύχτα, δίνοντας την εντύπωση τριών «νυχιών» σε κάθε πλευρά της εμπρός μάσκας, τονίζοντας το μοναδικό του στυλ.
Για να ενισχύσει τον αποκλειστικό του χαρακτήρα, το εσωτερικό του 508 RXH διαθέτει πολλά ειδικά χαρακτηριστικά με ξεχωριστά χρώματα και πολυτελή υλικά, όπως το άριστης ποιότητας εσωτερικό και από δέρμα και alcantara.
Το μοναδικό επίπεδο φινιρίσματος και εξοπλισμού είναι σε απόλυτη συνάφεια με την τοποθέτηση του αυτοκινήτου στην υψηλή κατηγορία καθώς και τον τεχνολογικό του εξοπλισμό. Με πλήρη βασικό εξοπλισμό (σύστημα «Open & Go», ηλεκτρικά εμπρός καθίσματα, head up display, ζάντες 18″, κρυστάλλινη πανοραμική οροφή, φυμέ ηχομονωτικά πλευρικά παράθυρα, σύστημα ήχου και πλοήγησης τελευταίας γενιάς), καλωσορίζει τους επιβάτες με φροντίδα και υψηλό επίπεδο άνεσης.
Διαθέτει τον κινητήρα 2.0 l HDi FAP HYbrid4, που παρουσιάστηκε σε παγκόσμια πρώτη στο 3008 Hybrid4, ο υβριδικός diesel-ηλεκτρικός κινητήρας του 508 RXH επεκτείνει την οδηγική απόλαυση και την ελευθερία κίνησης σε κάθε είδος δρόμου. Με μέγιστη ισχύ 147 kW (200 hp), τετρακίνηση και μέγιστη ροπή 450 Nm, το 508 RΧΗ έχει σχεδιαστεί για να προσαρμόζεται σε όλες τις συνθήκες χρήσης. Επιπλέον, ανοίγει νέες προοπτικές στην κατηγορία, προσφέροντας μηδενικές εκπομπές ρύπων (ΖΕV) κατά την 100% ηλεκτρική χρήση, είναι ιδανικό για οδήγηση στην πόλη με την μείωση της κατανάλωσης του μεικτού κύκλου σε λιγότερο από 4.2 l/100 km, με εκπομπές 109 g/km CO2.
Μετά το λανσάρισμα του 3008 HYbrid4, η Peugeot θα συνεχίσει την καινοτομική της στρατηγική, συνδυάζοντας την απολαυστική οδήγηση με τις προηγμένες περιβαλλοντικές εξελίξεις, υιοθετώντας την τεχνολογία HYbrid4 και σε άλλα μοντέλα.
Το 508 RXH θα αποκαλυφθεί σε παγκόσμια πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2011, και θα ξεκινήσει πωλήσεις την άνοιξη 2012.
Peugeot 508 RXH
Το 508 RXH αντιπροσωπεύει την νέα πρόταση της Peugeot στην υψηλή κατηγορία αυτοκινήτων. Αντιπροσωπεύει το λανσάρισμα μιας ταυτότητας που συνδυάζει την παραδοσιακή ονομασία των μοντέλων Peugeot, που περιλαμβάνει το κεντρικό «Ο», και τρία γράμματα που χαρακτηρίζουν τα ειδικά οχήματα. Αυτό είναι ενδεικτικό ότι είναι ένα ανεξάρτητο, υβριδικό all-road όχημα. Αυτό το νέο μοντέλο επεκτείνει τη γκάμα του 508, με μία πρωτότυπου σχεδιασμού σιλουέτα, δικαιολογώντας την αποκλειστική του ονομασία.
Μία ξεχωριστή έλξη
Ο σχεδιασμός του 508 RXH έχει το δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα μέσα στη γκάμα του 508. Η κομψότητα και το στυλ του, το τοποθετούν αυτόματα σε έναν αποκλειστικό κόσμο που συνδυάζει την υψηλή κατηγορία και την τεχνολογία με την δυνατότητα για περιπέτεια, και υπόσχεται νέα, απαράμιλλη οδηγική εμπειρία.
Με μετατρόχιο μεγαλύτερο κατά 40mm και ψηλότερο κατά 50 mm, το νέο Peugeot έχει τη δική του θέση, χωρίς να θυσιάζει τα χαρακτηριστικά της γκάμας 508. Η χρήση των ζαντών 18” (μοντέλο Archipel), που δεν είχαν ποτέ χρησιμοποιηθεί σε αυτό το επίπεδο της γκάμας, επέτρεψε στους σχεδιαστές να σμιλέψουν ένα εξαιρετικό σχήμα ζαντών με εσωτερική διάμετρο αυξημένη κατά 10 mm σε σύγκριση με τις συμβατικές ζάντες. Το αποτέλεσμα είναι ένα δυναμικό και κομψό αμάξωμα.
Το περιπετειώδες προφίλ του τονίζεται από τις επεκτάσεις του αμαξώματος σε γκρι σατινέ που τυλίγει το κάτω μέρος του αμαξώματος. Από το κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα, η γραμμή εκτείνεται πάνω από τους θόλους των τροχών, κατά μήκος των κατωφλιών για να συναντήσει τον πίσω προφυλακτήρα. Η επιλογή του σατινέ φινιρίσματος συμβάλλει στην τοποθέτηση αυτού του αυτοκινήτου σε έναν εξευγενισμένο κόσμο, όπως και οι σατινέ διακοσμήσεις, με το σήμα ‘HYbrid4’, που στολίζουν το κατώφλι, και τις εμπρός και πίσω προστατευτικές διακοσμητικές λωρίδες. Πλήρως ενσωματωμένα, αντικατοπτρίζουν την συνοχή του σχεδιασμού του 508 RXH.
Αυτή η αποκλειστική προσωπικότητα είναι ακόμη πιο έντονη στο εμπρός μέρος, που έχει γίνει ακόμη πιο εκφραστικό ενώ διατηρεί τη δύναμη της νέας αισθητικής της εταιρίας. Συνοδεύοντας ένα πλατύτερο και ψηλότερο αμάξωμα, η γρίλια είναι μεγαλύτερη, ακόμη περισσότερο στο χαμηλότερο σημείο. Ακόμη πιο εντυπωσιακή, η νέα γρίλια τονίζει την ψευδαίσθηση ότι αιωρείται στο άνοιγμα. Για να επιτευχθεί αυτό, οι σχεδιαστές έχουν επηρεαστεί από την αεροπλοΐα, αντλώντας έμπνευση από τον τρόπο σχεδίασης των κινητήρων jet. Ο αέρας φαίνεται να κυκλοφορεί γύρω από τη γρίλια, που ξεχωρίζει ξεκάθαρα από το καπώ.
Ο ξεχωριστός σχεδιασμός δίνει στο 508 RXH μία πολύ ιδιαίτερη εμφάνιση. Είναι το πρώτο Peugeot που χρησιμοποιεί το εικονικό θέμα της «νυχιάς» στο εμπρός μέρος. Η γραμμή με τα φώτα ημέρας LED φωτίζει για να σχηματίσει τρεις ‘νυχιές λιονταριού’, που αναγνωρίζονται αυτόματα ημέρα και νύχτα, για να ενισχύσουν τη χαρακτηριστική αιλουροειδή εμφάνιση των φώτων. Αυτή η μοναδική και δυναμική υπογραφή συμπληρώνεται με το φωτισμό 7 πορτοκαλί LED, μέσω από το σωλήνα των LED, που συνδυάζει μια πρωτότυπη λειτουργία ένδειξης κατεύθυνσης (φλας).
Όπως το 508 SW, οι γραμμές ρέουν με έναν εναρμονισμένο και δυναμικό τρόπο. Η εκτεταμένη πανοραμική οροφή έχει το πλεονέκτημα να είναι η συνέχεια του παρμπρίζ, με τις αλουμινένιες μπάρες οροφής να εναρμονίζονται με το αμάξωμα, για να ενισχύσουν την αποκλειστικότητα του αυτοκινήτου. Με αυτό το πνεύμα, υπάρχουν και κοίλες επιφάνειες, που τονίζονται από το υψηλής ποιότητας φινίρισμα κατασκευής. Στο πίσω μέρος, τα φώτα σχηματίζουν μια κομψή κόκκινη σειρά που φωτίζει έντονα όταν τα φώτα είναι αναμμένα. Όλα αυτά δίνουν την εντύπωση ενός αυτοκινήτου με όλα τα χαρακτηριστικά της κομψότητας, της στιβαρότητας και της κατασκευαστικής ποιότητας.
Εξευγενισμένος εσωτερικός σχεδιασμός και τεχνολογία
Ο σχεδιασμός του ταμπλώ είναι επικεντρωμένος γύρω από την ποιότητα που ξυπνά ο εξωτερικός σχεδιασμός του αυτοκινήτου, με προφανείς ενδείξεις υψηλής ποιότητας, αγνότητας και κομψότητας.
Αυτή η αγνότητα και απλότητα σχεδιασμού αποδεικνύεται στο διακόπτη επιλογής τρόπου οδήγησης HYbrid4 και στον μοχλό ταχυτήτων. Αυτός ο διακόπτης επιλογής τρόπου οδήγησης ‘manettino’, βρίσκεται ανάμεσα στο μοχλό ταχυτήτων και στο «ποντίκι» του κεντρικού υπολογιστή, και ταιριάζει τέλεια σε αυτό το αγνό τεχνολογικό περιβάλλον.
Ένα αμυδρό λευκό φως που διαχέεται στο εσωτερικό του 508 RXH (στον πίνακα οργάνων, στις οθόνες και στις διάφορες φωτιζόμενες ζώνες μέσα στο αυτοκίνητο), δείχνει πόσο μεγάλη προσοχή έχει δοθεί σε κάθε λεπτομέρεια και στο φινίρισμα. Αυτές οι μικρές λεπτομέρειες αποδεικνύουν την ποιότητα και την προσοχή στη λεπτομέρεια που έχουν δοθεί από τους σχεδιαστές.
Η εσωτερική επένδυση του αυτοκινήτου και η διακόσμηση του έχουν δημιουργηθεί με μεγάλη αρμονία, αποπνέοντας κομψότητα χωρίς καμία διάθεση επίδειξης. Η χρήση των φυσικών υλικών και χρωμάτων, αποκλειστικά μερικές φορές, ενισχύουν τον ξεχωριστό χαρακτήρα του 508 RXH. Ματ αλουμίνιο και λάκα χρησιμοποιούνται στο ταμπλώ για πρώτη φορά με αυτόν τον τρόπο. Μία ειδική διακόσμηση που τονίζει την χρήση του ηλεκτρισμού από την τεχνολογία HYbrid4, έχει αποχρώσεις του χαλκού. Αυτή η προσέγγιση, συνεχίζεται σε όλο το εσωτερικό με ταπετσαρία που ταιριάζει με αυτές τις αποχρώσεις. Οι αποχρώσεις του χαλκού ταιριάζουν και με το εξωτερικό χρώμα του 508 RXH, το καφέ Calern.
Η επιλογή του ανοιχτόχρωμου δέρματος alcantara, χαραγμένο με λέιζερ, δημιουργεί μία επένδυση σε δύο τόνους, που ενισχύει την εξευγενισμένη εικόνα του αυτοκινήτου. Ανάλογα με την επιλογή του, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει δέρμα ή μερικώς δερμάτινη επένδυση.
Χώρος αποσκευών μεγάλων διαστάσεων, υψηλής ποιότητας
Σε απόλυτη συνάρτηση με το εσωτερικό του αυτοκινήτου, ο χώρος αποσκευών του 508 RXH έχει κατασκευαστεί με φροντίδα, χρησιμοποιώντας υλικά που συνεχίζουν να αντανακλούν ένα υψηλό επίπεδο ποιότητας.
Οι αλουμινένιες ράγες και τα τέσσερα χρωμιωμένα άγκιστρα διακοσμούν κομψά το πάτωμα του χώρου αποσκευών, ενώ ένα προστατευτικό στο κατώφλι φόρτωσης από το ίδιο υλικό υπογραμμίζει την ποιότητα του νέου Peugeot.
Ο χώρος αποσκευών του 508 RXH έχει χωρητικότητα 423 lt κάτω από την εταζέρα (ή 400 dm3 σύμφωνα με τη μέτρηση VDA 210). Το παραλληλόγραμμο σχήμα του, με την μηχανική πόρτα και τους αποθηκευτικούς χώρους κάτω από το επίπεδο πάτωμα (11 lt) το κάνουν εύκολο στη χρήση. Είναι επίσης δυνατόν να τμηματοποιηθεί ο χώρος αποσκευών χρησιμοποιώντας διαχωριστικές μπάρες που διατίθενται ως αξεσουάρ, που συνδέονται στις αλουμινένιες ράγες μέσα στο χώρο αποσκευών.
Τέλος, ο χώρος φόρτωσης μπορεί να αυξηθεί εύκολα με την αναδίπλωση της πλάτης των πίσω καθισμάτων που είναι διαιρούμενα κατά 1/3 – 2/3, με μία μόνο κίνηση.
Ενίσχυση μέσω του τεχνολογικού εξοπλισμού
Το 508 RXH προσφέρεται σε ένα πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, σε απόλυτη συμφωνία με την τοποθέτησή του στην υψηλή κατηγορία. Όλοι οι διαθέσιμοι high-tech εξοπλισμοί τονίζουν τον αποκλειστικό του χαρακτήρα : Έγχρωμη οθόνη Head Up Display (HUD) με απεικόνιση των πληροφοριών του συστήματος πλοήγησης, υποβοήθηση φώτων, πρόσβαση “Open & Go”, αυτόματο ηλεκτρικό χειρόφρενο, νέα συστήματα τηλεματικής, επιλογή JBL hi-fi stereo, υπηρεσίες Peugeot Connect, φώτα Xenon, κλπ.
Υψηλό επίπεδο άνεσης
Η ποιότητα της άνεσης μέσα στο 508 RXH ήταν το επίκεντρο ιδιαίτερης προσοχής για να διασφαλιστεί ότι κάθε επιβάτης μπορεί να επωφεληθεί εξατομικευμένη άνεση.
Πρόσθετα στο μεγάλο χώρο κάθε καθίσματος, ιδιαίτερα πίσω με εξαιρετικό χώρο για τα πόδια και την πανοραμική κρυστάλλινη οροφή, ειδικός εξοπλισμός επιτρέπει σε όλους να έχουν υψηλό επίπεδο άνεσης : με κλιματισμό τεσσάρων ζωνών, ηλεκτρικό οσφυϊκό μασάζ στο κάθισμα του οδηγού, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού με ρυθμιζόμενες βάσεις καθισμάτων και φυμέ ηχομονωτικά πίσω πλευρικά τζάμια για μείωση του ήχου, κλπ.
Σημείο αναφοράς στην οδική συμπεριφορά
Οι αναρτήσεις και ο σχεδιασμός τους συμβάλλουν επίσης στην άνεση μέσα στο αυτοκίνητο : εμπρός ανάρτηση τύπου McPherson και πίσω πολλαπλών βραχιόνων ειδικά για την τεχνολογία HYbrid4. Ενώ ενσωματώνουν έξυπνα την υβριδική αρχιτεκτονική και λαμβάνουν υπόψη τους την νέα κατανομή βάρους, οι μηχανικοί της Peugeot έχουν διατηρήσει τα αναγνωρισμένα δυναμικά χαρακτηριστικά της γκάμας του 508 με μία εξαιρετική σύνθεση άνεσης ανάρτησης, ακρίβεια συστήματος διεύθυνσης και καλού κρατήματος.
Το 508 RXH είναι η τελευταία γενιά των αυτοκινήτων που εκφράζουν την οδηγική απόλαυση, χάρη στα γονίδια του αμαξώματος Peugeot και την πλήρως υβριδική diesel τεχνολογία.
Τεχνολογία HYbrid4: ένας λογικός συνδυασμός
Προσφέροντας το 508 RXH με μονάδα παραγωγής ενέργειας HYbrid4 που συνδυάζει ηλεκτρικούς και diesel κινητήρες, είναι μία λογική επιλογή κυρίως γιατί παρέχει ένα επίπεδο λειτουργικότητας που ταιριάζει τέλεια με διάφορες απαιτήσεις των πελατών αυτής της κατηγορίας :
- Υψηλές επιδόσεις, που συνδυάζονται με εξαιρετική οδική συμπεριφορά,
- Ελευθερία, για οδήγηση σε όλα τα εδάφη με άνεση με τετρακίνηση,
- Eυκολία χρήσης, με τέσσερις διαφορετικούς τρόπους οδήγησης (Όχημα Μηδενικών Εκπομπών Ρύπων, 4WD, Sport, Auto) και φόρτιση μπαταρίας που γίνεται αυτόματα,
- Αθόρυβη λειτουργία, με τη δυνατότητα οδήγησης με αποκλειστικά ηλεκτρικό τρόπο (ZEV).
Η νέα γενιά ενισχύει το οδηγικό συναίσθημα
Η τεχνολογία HYbrid4 ανοίγει επίσης νέες προοπτικές στην κατηγορία με μία καινοτομία στη βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου (4.2 lt/100 km) και τις εκπομπές CO2 που είναι λιγότερο από 109 g/km στο μεικτό κύκλο) με ένα απόλυτα αθόρυβο ηλεκτρικό τρόπο λειτουργίας με μηδενικούς ρύπους που είναι ιδανικός για οδήγηση στην πόλη.
Στον τομέα των επιδόσεων, το 508 RXH επωφελείται από την αποτελεσματικότητα και την ισχύ του κινητήρα εσωτερικής καύσης που συνδυάζεται με τον ηλεκτρικό κινητήρα σε φάσεις επιτάχυνσης για άμεση αύξηση ισχύος (η λειτουργία ‘boost’ μεγιστοποιεί την απόδοση και τη διαθέσιμη ισχύ στον τρόπο οδήγησης Sport).
Η μέγιστη συνδυασμένη ισχύς μπορεί να φτάσει τα 147 kW (200hp) με το άθροισμα των 120 kW (163 hp) από τον κινητήρα diesel 2.0 l HDi FAP και την αποδιδόμενης μέγιστη ισχύ των 27 kW (37 hp) από τον ηλεκτρικό κινητήρα. Ροπή έως 300 Nm αποδίδεται στους εμπρός τροχούς από τη μονάδα HDi diesel και έως 200 Nm στους πίσω τροχούς με τον ηλεκτρικό κινητήρα. Η μέγιστη συνδυασμένη τιμή είναι παρόλα αυτά 450 Nm σε χαμηλές ταχύτητες οδήγησης, που διασφαλίζει εξαιρετική πρόσφυση στις περισσότερες οδηγικές συνθήκες, που περιλαμβάνουν επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης όπως χιονισμένοι και λασπωμένοι δρόμοι, παρέχοντας στους καταναλωτές αυτού του all-road αυτοκινήτου τη δυνατότητα να πηγαίνουν άνετα και εκτός δρόμου.
Χώρα κατασκευής : Γαλλία
Το 508 RXH κατασκευάζεται στη Rennes, με τον υβριδικό πίσω τμήμα να συναρμολογείται και να τοποθετείται στη Mulhouse, με προγραμματισμένη κυκλοφορία στην Ευρώπη την Άνοιξη 2012.