Η παγκόσμια παρουσίαση της 9ης γενιάς του Honda Civic πραγματοποιήθηκε από τον Πρόεδρο και CEO της Honda Motor Takanobu Itο κατά τη διάρκεια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου Civic ο Πρόεδρος της Honda δήλωσε: «…Από την πρώτη μέχρι την ένατη γενιά Civic, οι μηχανικοί μας έθεταν πολύ υψηλούς στόχους και προκλήσεις προκειμένου να προσφέρουν σε κάθε γενιά νέες αξίες. Ακριβώς γι’ αυτό το λόγο το νέο Civic διαθέτει μία εντυπωσιακή σπορ σχεδίαση και κορυφαία για την κατηγορία του χαρακτηριστικά άνεσης ασφάλειας και οδηγικής συμπεριφοράς σε συνδυασμό με την οικονομία καυσίμου και τις χαμηλότερες εκπομπές CO2.
Το νέο Civic έχει σχεδιαστεί για τους ευρωπαίους πελάτες. Έχει δοκιμαστεί περισσότερο από κάθε άλλο αυτοκίνητο της Honda στους δρόμους της Ευρώπης. Το νέο Civic είναι διασκεδαστικό και άνετο, δυναμικό και ταυτόχρονα ασφαλές χωρίς να έχει γίνει κανένας συμβιβασμός για την επίτευξη όλων αυτών των βελτιώσεων. Το νέο Civic δεν είναι απλώς μια εξέλιξη, είναι μια επαναστατική εξέλιξη – revolutionary evolution. Το νέο Civic θα παράγεται μόνο στην Ευρώπη και οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2012.»
Η περίοδος εξέλιξης του νέου Civic διήρκεσε τέσσερα χρόνια. Σχεδόν όλα τα εξαρτήματα του νέου Civic είναι καινούργια ή σημαντικά αναβαθμισμένα: έμφαση δόθηκε στη ρύθμιση της ανάρτησης για βελτιωμένη οδηγική άνεση και οδική συμπεριφορά, στα υλικά της καμπίνας για μία αναβαθμισμένη συνολική ποιότητα, στα νέα στιλιστικά στοιχεία και την αεροδυναμική για μία ανανεωμένη εικόνα και βελτιωμένη απόδοση, και τέλος στους κινητήρες για αύξηση των επιδόσεων και μείωση των εκπομπών CO2. Το νέο Civic θα προσφέρεται με τρεις εκδόσεις κινητήρων: ένα βενζινοκινητήρα 1.4 l, ένα βενζινοκινητήρα 1.8 l και μία μονάδα diesel 2.2 l. Όλοι συνδυάζονται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ECO Assist, προηγμένη τεχνολογία ελέγχου ανεφοδιασμού και Idle Stop. Ο κινητήρας 1.8 lt.l μπορεί να συνδυάζεται με 5-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Πρωταρχικός στόχος στην εξέλιξη των κινητήρων και κιβωτίων ήταν να διατηρηθεί η οδηγική εμπειρία υψηλών επιδόσεων παράλληλα με τη βελτίωση της συνολικής απόδοσης του κινητήρα, για μικρότερο λειτουργικό κόστος.
Εκτός από το νέο Civic οι επισκέπτες του Frankfurt Motor Show 2011 στο περίπτερο της Honda μπορούν να δουν το ηλεκτρικό όχημα μπαταρίας Honda EV Concept και την πλατφόρμα μεσαίου μεγέθους plug-in υβριδικού. Τα πρωτότυπα που εκτίθενται στο πλαίσιο της φιλοσοφίας ‘Road to Zero Emissions’ της Honda, παρουσιάζουν την τρέχουσα τεχνολογία των υβριδικών, την plug-in τεχνολογία του άμεσου μέλλοντος, αλλά και την κορωνίδα των Ηλεκτρικών Οχημάτων Κυψελών Καυσίμου, το FCX Clarity.
Και τα δύο οχήματα είναι προϊόντα της φιλοσοφίας Honda Electric Mobility Network, μιας ολοκληρωμένης προσέγγισης για τη μείωση των εκπομπών CO2 μέσω καινοτόμων προϊόντων, διαχείρισης ενέργειας και τεχνολογιών παραγωγής ενέργειας. Το Honda EV Concept αποτυπώνει τη φιλοσοφία και το στυλ των προσεχών ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας που προορίζονται για παραγωγή και θα κυκλοφορήσουν στην Αμερική και την Ιαπωνία το 2012. Η νέα plug-in υβριδική πλατφόρμα δίνει μία γεύση από την επόμενη γενιά της υβριδικής τεχνολογίας δύο κινητήρων της Honda που θα κάνει ντεμπούτο το 2012. Το Honda EV Concept είναι σχεδιασμένο για να καλύπτει τις καθημερινές ανάγκες μετακινήσεων ενός μέσου κατοίκου μεγαλούπολης και βασίζεται στην πενταθέσια διάταξη του δημοφιλούς Honda Jazz. Το Honda EV Concept θα έχει τελική ταχύτητα 144 km/h και υπολογίζεται να έχει αυτονομία 160 km ανά φόρτιση σύμφωνα με τον κύκλο πόλης US EPA LA4* (112 km σύμφωνα με το συντελεστή προσαρμογής EPA). Η αυτονομία μπορεί να μεγιστοποιηθεί με ένα καινοτόμο σύστημα ηλεκτροκίνησης 3 προγραμμάτων, παρόμοιο με αυτό του σπορ υβριδικού Honda CR-Z.