Η Nissan το ονομάζει SSC, από το Sport Sedan Concept, αλλά εσείς μπορείτε να το θεωρείτε σαν μία γεύση από το επόμενο Maxima . Επίσημα, το SSC είναι μία άσκηση του σχεδιαστικού τμήματος της Nissan για να μας δώσει μία γεύση των μελλοντικών σχεδίων της εταιρίας, αλλά μπορείτε να υπολογίζετε πως το νέο Maxima θα είναι μία πιο ήπια, σχεδιαστικά, έκδοση αυτού του αυτοκινήτου.

nissan-sport-sedan-concept-front-three-quarter-04

Σε αυτό το μοντέλο μπορούμε να βρούμε αρκετές σχεδιαστικές λεπτομέρειες που χρησιμοποιούνται ήδη από την Nissan, αλλά με φουτουριστικές τροποποιήσεις. Οι προβολείς και τα πίσω φανάρια σχήματος που θυμίζει μπούμερανγκ υπάρχουν ακόμα εδώ, αλλά σε πολύ πιο έντονο σχέδιο και γεμάτα LEDs. Η νέα χαρακτηριστική γρίλια της Nissan προεξέχει από το αμάξωμα δημιουργώντας ένα V. Τα φτερά του αμαξώματος με τις γωνίες τους θυμίζουν το GT-R, όπως και η λεπτή οροφή η οποία εναποτίθεται στις μαυρισμένες μπροστινές κολόνες. Ένα μικρό τμήμα που έχει αφαιρεθεί από τις πίσω κολόνες υπενθυμίζει την αντίστοιχη λεπτομέρεια των πρόσφατων Nissan IDx Freeflow concepts, ενώ το συνολικό σχήμα δεν αποκλίνει από τα πισωκίνητα sport sedans της Infiniti. Το SSC “κάθεται” πάνω σε ένα σετ ζαντών μεγέθους 21 ιντσών με ακτίνες σχήματος V οι οποίες αποκαλύπτουν τα μεγάλα χαρακτά δισκόφρενα. Η συνολική εικόνα είναι επιθετική, σπορτίφ και αρκετά φουτουριστική.

nissan-maxima-sport-sedan-concept-interior-02Στο εσωτερικό, το SSC διατηρεί το φουτουριστικό ύφος, αλλά με μία φιλική προς την παραγωγή διάταξη. Ο πίνακας οργάνων και το ηχοσύστημα αποτελούνται από ημιδιάφανες μπλε οθόνες με ασημένιο τριμ, και οι λέξεις, οι αριθμοί και οι εικόνες φαίνονται να αιωρούνται στο κενό. Ο μπλε φωτισμός κυριαρχεί σε διάφορα σημεία του εσωτερικού και συμπληρώνει την εικόνα των οθονών. Τα χειριστήρια είναι απλά, χωρίς υπερβολές και μοιάζουν να είναι σχεδόν έτοιμα για να μπουν στην παραγωγή. Το ταμπλό, η κεντρική κονσόλα, αλλά και τα καθίσματα είναι ντυμένα με πολύ προσεκτικά ραμμένο δέρμα.

Αν κοιτάξετε πιο προσεκτικά στις λεπτομέρειες του SSC, θα παρατηρήσετε πως αυτό το αυτοκίνητο δεν είναι ένα καθαρόαιμο concept. Το αμάξωμα είναι λίγο διαφορετικό, αλλά έχει πραγματικούς προβολείς, πίσω φανάρια, τροχούς, και καθρέφτες στις πόρτες, αντικείμενα τα οποία συνήθως θυσιάζονται στον βωμό του εντυπωσιασμού, κατά τον σχεδιασμό ενός concept. Μέσα, έχει καθίσματα τα οποία μοιάζουν πως θα μπορούσαν να είναι παραγωγής, και πραγματικά χειριστήρια, όπως μοχλούς για τα φλας και τους υαλοκαθαριστήρες, τα οποία επίσης συνηθίζεται να παραλείπονται από τα concepts. Αυτά τα κομμάτια μοιάζουν πως θα μπορούσαν να είναι βγαλμένα από κάποιο αυτοκίνητο που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στους δρόμους μας.

nissan-sport-sedan-concept-exhaustΤο αναπάντητο ερώτημα είναι αν το Nissan Maxima του 2015 θα προσφέρει διαφορετικά μηχανικά σύνολα ως επιλογές. Η Nissan δηλώνει πως το SSC τροφοδοτείται από ένα V6 3,5 λίτρων, ο οποίος παράγει τουλάχιστον 300 ίπους. Το concept έχει επίσης ένα σπορ ρυθμισμένο συνεχώς μεταβαλλομένων σχέσεων σύστημα μετάδοσης και ανάρτηση επιδόσεων. Αυτή τη στιγμή, το Maxima κινείται από ένα μηχανικό σύνολο  3.5 λίτρων V6 αποδίδοντας 290 ίππους και με την κίνηση να μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς  μέσω ενός CVT με χειριστήρια στο τιμόνι.

Για πρακτικούς λόγους, όπως το κόστος, το πιο πιθανό είναι πως το SSC θα είναι ένα όχημε με την κίνηση στους εμπρόσθιους τροχούς, παρ’όλα τα στοιχεία που δανείζεται από τα Infiniti. Ένας V6 κινητήρας και ένα CVT είναι πιθανά, αλλά δεν αποκλείεται και κάποιο τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο και πιθανώς και κάποια υβριδική έκδοση για λόγους οικονομίας και μείωσης των καυσαερίων.