Η Honda Motor Co., Ltd. παρουσίασε ένα νέο κιβώτιο με συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση κίνησης (CVT) για μεσαία αυτοκίνητα, που βελτιώνει σημαντικά τις οδηγικές επιδόσεις και την οικονομία καυσίμου. Το νέο CVT είναι η τελευταία προσθήκη στη σειρά επαναστατικών τεχνολογιών επόμενης γενιάς Earth Dreams Technology. Επίσης ανακοινώθηκε ότι τα νέα Step WGN και Step WGN Spada θα είναι τα πρώτα αυτοκίνητα που θα εφοδιάζονται με το νέο CVT και θα προσφέρουν την καλύτερη οικονομία καυσίμου στην κατηγορία τους*1.
Στοχεύοντας στη βελτίωση της κατανάλωσης, το νέο CVT είναι συμβατό με ένα σύστημα idle stop, ενώ χρησιμοποιεί ηλεκτρική αντλία λαδιού υψηλής απόδοσης. Το G-Design Shift, ένα νέο, συντονισμένο σύστημα ελέγχου επιλογής σχέσης, γκαζιού και υδραυλικών, ανταποκρίνεται άμεσα στις εντολές του οδηγού, διατηρεί ισχυρή και ομαλή επιτάχυνση και συμβάλλει στη δημιουργία σπορ οδηγικής αίσθησης. Χάρη σ’ αυτό το συνδυασμό τεχνολογιών, σε μία συγκριτική δοκιμή οχημάτων της ίδιας κατηγορίας, το νέο CVT προσφέρει 5% μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου από ένα συμβατικό CVT και 10% καλύτερη από ένα 5-τάχυτο αυτόματο*2.
Το Νοέμβριο του 2011, η Honda ανακοίνωσε την Earth Dreams Technology, μία σειρά τεχνολογιών επόμενης γενιάς για αυτοκίνητα που βελτιώνουν σημαντικά τόσο τις οδηγικές επιδόσεις όσο και την κατανάλωση, συνδυάζοντας την περιβαλλοντική συμβατότητα με την γνώριμη οδηγική απόλαυση Honda. Οι πρώτες τεχνολογίες της σειράς ήταν ο νέος κινητήρας και το CVT για μικρά μοντέλα που εξόπλισαν το N BOX. Το νέο CVT για μεσαία οχήματα το οποίο θα προσφέρεται με τα νέα Step WGN και Step WGN Spada είναι η δεύτερη τεχνολογία αυτής της φιλοσοφίας.
*1 Υπολογισμοί της Honda για 5 δίλιτρα οχήματα με ύψος 1.800 mm ή περισσότερο και θέσεις για επτά ή οκτώ επιβάτες
*2 Σύγκριση με οχήματα Honda
Βασικά χαρακτηριστικά του νέου CVT για μεσαία μοντέλα
• Η νέα, αποδοτική ηλεκτρική αντλία λαδιού, ο ανθεκτικός ιμάντας και το αποκλειστικό λάδι CVT αυξάνουν την απόδοση του κιβωτίου βελτιώνοντας την οικονομία καυσίμου.
• Η ευρεία κλιμάκωση προσφέρει ταχύτητες ταξιδιού με καλύτερη ροπή στις χαμηλότερες στροφές, αυξάνοντας την οικονομία καυσίμου. Παράλληλα βελτιώνει την ελκτική ισχύ κατά την επιτάχυνση από στάση για να μπορεί να επιτυγχάνεται μία συναρπαστική, σπορ αίσθηση.