Η Infinity παρουσίασε τον πρώτο παγκοσμίως κινητήρα μεταβλητού λόγου συμπίεσης, το οποίο πολλοί ειδήμονες του χώρου του αυτοκινήτου θεωρούν πως είναι ο πιο ανεπτυγμένος κινητήρας εσωτερικής καύσης που έχει αναπτυχθεί ποτέ.
Ο επονομαζόμενος ως VC-T κινητήρας, ήταν στο στάδιο της ανάπτυξης από το 1998 και θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά το 2018 στο QX80, αντικαθιστώντας το V6 3,5 λίτρων κινητήρα της Infinity.
Ο κυβισμός του ανέρχεται στα 2.0 λίτρα και με την βοήθεια ενός turbo, ο VC-T παράγει περίπου 270 ίππους και 390 Nm ροπής. Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό του ωστόσο είναι ότι είναι κατά περίπου 27% πιο οικονομικός σε σύγκριση με ένα συμβατικό βενζινοκινητήρα, καθιστώντας τον το ίδιο αποδοτικό με έναν κινητήρα diesel 2 λίτρων.
Η τεχνολογία που κάνει αυτόν τον κινητήρα να ξεχωρίζει, είναι η δυνατότητά του να μεταβάλει τη διαδρομή του κάθε πιστονιού. Αυτό σημαίνει ότι ο κινητήρας μπορεί ουσιαστικά να αλλάζει τον κυβισμό του αλλά και τον λόγο συμπίεσης την ώρα που λειτουργεί σε τιμές μεταξύ 8:1 και 14:1 για μέγιστη απόδοση. Επίσης η εταιρεία αναφέρει πως η λειτουργία του θα είναι τόσο ομαλή όσο κι αυτή του μεγαλύτερου V6 και πως είναι ελαφρύτερος και πιο συμπαγής από έναν συγκρίσιμο τετρακύλινδρο.
Περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με αυτόν τον κινητήρα και την τεχνολογία αιχμής του θα ανακοινωθούν στην παγκόσμια πρώτη του στις 29 Σεπτεμβρίου στην έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού.