Η Honda Motor Co., Ltd. ανακοίνωσε την έναρξη των πωλήσεων του N-ONE, του τρίτου μικρού μοντέλου της Σειράς N μετά τα N BOX και N BOX+.
Το N-ONE βασίστηκε στη φόρμα του N360, του πρώτου μικρού αυτοκινήτου μαζικής παραγωγής της Honda που λανσαρίστηκε στην αγορά το 1967, και έχει κληρονομήσει τη φιλοσοφία M/M (man maximum, machine minimum) – σημείο εκκίνησης στην σχεδίαση οχημάτων Honda. Οι μηχανικοί της Honda θέλησαν να δημιουργήσουν ένα νέο βασικό όχημα που θα ενταχθεί άριστα τη νέα εποχή της Ιαπωνίας και θα απολαμβάνει συνεχή δημοτικότητα.
Κύρια χαρακτηριστικά του N-ONE είναι η ευρύχωρη καμπίνα που φιλοξενεί με άνεση τέσσερις ενήλικες και η βελτιωμένη επιτάχυνση. Επιπλέον, οι αξιόπιστες οδηγικές επιδόσεις και η αθόρυβη λειτουργία στον αυτοκινητόδρομο είναι αποτέλεσμα συνδυασμού ενός ελαφρού και άκαμπτου αμαξώματος και του αποκλειστικού συστήματος ανάρτησης. Επιπλέον, το N-ONE προσφέρει εξαιρετική κατανάλωση μόλις 27,0km/L*2. Εξάλλου, για πρώτη φορά στην κατηγορία μίνι (μικρών οχημάτων)*3, το N-ONE διαθέτει σύστημα Emergency Stop Signal (ESS) στο στάνταρ εξοπλισμό σε όλες τις εκδόσεις.
Η γκάμα N-ONE περιλαμβάνει την ανώτερη έκδοση N-ONE Premium, με ποιότητα εξωτερικού και εσωτερικού που υπερέχει όλων των μοντέλων της κατηγορίας. Τέλος, οι πελάτες μπορούν να ικανοποιήσουν τα προσωπικά τους γούστα καθώς προσφέρεται μία πλούσια γκάμα με 11 εξωτερικές αποχρώσεις και μία δίχρωμη πρόταση με διαφορετικό τόνο για το αμάξωμα και την οροφή.
*1 Η φιλοσοφία Μ/Μ της Honda είναι η βασική προσέγγιση στην αυτοκινητιστική σχεδίαση Honda που δίνει έμφαση στη μεγιστοποίηση του διαθέσιμου χώρου για τους επιβάτες και στην ελαχιστοποίηση του χώρου που καταλαμβάνουν τα μηχανικά εξαρτήματα.
*2 Το πρόγραμμα οικονομίας καυσίμου JC08 για ένα προσθιοκίνητο (FWD) όχημα N-ONE G, N-ONE G・L Package, N-ONE Premium, N-ONE Premium・L Package. (Κατανάλωση καυσίμου σύμφωνα με το Ιαπωνικό Υπουργείο Επικρατείας, Υποδομών, Μεταφορών και Τουρισμού)
*3 Εσωτερικά έρευνα της Honda (μέχρι Οκτώβριο 2012)
●Πλάνο πωλήσεων (Ιαπωνία, μηνιαίο): 10.000 μονάδες