Η θαρραλέα απόφαση της Dacia να συμμετάσχει στην 89η θρυλική ανάβαση Pikes Peak Hill Climb στο Κολοράντο Σπρίνγκς των ΗΠΑ ανταμείφθηκε με χρόνο ανάβασης 10 λεπτά και 17 δευτερόλεπτα, μία προσπάθεια που κάθε άλλο παρά απαρατήρητη πέρασε από τους φανατικούς της αγωνιστικής διοργάνωσης…

Μια εντυπωσιακή επίδειξη

Με τον τρεις φορές πρωταθλητή του Trophée Andros, το Γάλλο Jean-Philippe Dayraut στο τιμόνι του, το Dacia Duster No Limit πέτυχε έναν εξαιρετικά ανταγωνιστικό χρόνο για την κούρσα που του εξασφάλισε την τρίτη θέση στη γενική κατάταξη ανάμεσα σε γνωστά ονόματα του Pikes Peak και προηγούμενους νικητές. Η κούρσα και ο τερματισμός του αυτοκινήτου ανάμεσα στους τρεις του βάθρου απέσπασε ομόφωνα τα συγχαρητήρια των διοργανωτών, των υπόλοιπων συμμετεχόντων της αγωνιστικής διοργάνωσης, αλλά και των θεατών.

Το κατόρθωμα του Γάλλου με την παρθενική συμμετοχή σε αυτή τη διοργάνωση, καθώς και το τεχνικό προσωπικό της ομάδας δέχθηκαν ένα ιδιαίτερα θερμό καλωσόρισμα από τους οπαδούς της διασημότερης και δυσκολότερης ανάβασης στον κόσμο. Οι επιδόσεις αυτές αποκτούν ακόμη μεγαλύτερη βαρύτητα από το γεγονός ότι το όλο εγχείρημα της συμμετοχής στη διοργάνωση ξεκίνησε μόλις τον περασμένο Δεκέμβριο. Η κατασκευή του ειδικά σχεδιασμένου γι’ αυτόν το σκοπό αυτοκινήτου ολοκληρώθηκε σε μόλις τρεις μήνες και αυτό ήταν το ντεμπούτο στη διοργάνωση του Κολοράντο τόσο για τον οδηγό όσο και για τη Dacia.

Το Duster έδωσε νέα ώθηση στη χαρακτηριστική θρασύτητα, στις φιλόδοξες βλέψεις και το πάθος της Dacia, επιτυγχάνοντας τον τρίτο ταχύτερο χρόνο, μόλις μερικά δευτερόλεπτα πίσω από τις προσπάθειες δύο εκ των παλιών και έμπειρων γνώριμων της διοργάνωσης. Πρόκειται για ένα επίτευγμα που επιβεβαιώνει τη ροπή της Dacia προς τις κορυφαίες και δημοφιλείς αγωνιστικές διοργανώσεις που δίνουν τη δυνατότητα στους θεατές να παρακολουθήσουν από πολύ κοντά τις επιδόσεις των αυτοκινήτων και των ομάδων και να γευτούν σε πρώτο πλάνο τη δράση.

Γερές δόσεις τρέλας και πάθους: τα συστατικά για μία αξέχαστη εμπειρία!

Ο Jean-Philippe Dayraut ονειρευόταν για πολλά χρόνια τη συμμετοχή του στην ανάβαση Pikes Peak Hill Climb και αυτός ο ενθουσιασμός του κατάφερε να πείσει τη Dacia και τη Renault Sport Technologies να τον ακολουθήσουν σε αυτή την ξεχωριστή περιπέτεια που απαιτεί γερές δόσεις τρέλας και πάθους! Πριν από τη μεγάλη μέρα, ο Jean-Philippe είχε στη διάθεσή του μόλις τρεις μέρες για να προετοιμαστεί για τη συμμετοχή του, να εξοικειωθεί με την πίστα και να εκτιμήσει τους αντιπάλους του, πολλοί από τους οποίους συμμετέχουν στη διοργάνωση εδώ και πολλά χρόνια και γνωρίζουν τη διαδρομή σαν την παλάμη του χεριού τους. Ο οδηγός του Dacia Duster No Limit κάλυψε και τα 20 χιλιόμετρα της διαδρομής μαζί με τις 156 στροφές τους με την πρώτη και, όπως ήταν αναμενόμενο, ήταν μία αξέχαστη εμπειρία για τον ίδιο. Πράγματι, πρόκειται για μία κούρσα για επαγγελματίες οδηγούς αγώνων με εμπειρία σε αγώνες κυκλικής διαδρομής και σε χωμάτινες διαδρομές και το ρεκόρ των έξι διακρίσεων σε γαλλικούς αγώνες κυκλικής διαδρομής του Jean-Philippe Dayraut (μονοθέσια, αγωνιστικά αυτοκίνητα), καθώς και σε παγωμένες πίστες (έχει κερδίσει το Trophée Andros τρεις φορές, μία εκ των οποίων ήταν η διοργάνωση 2010/2011), τον καθιστούν ιδανικό και άξιο αντίπαλο των υπόλοιπων συμμετεχόντων.
«Πρέπει να είναι η πιο απίστευτη και η πιο θεότρελη συμμετοχή μου», δήλωσε χαμογελαστός μετά την ολοκλήρωση της διαδρομής. «Ο συνδυασμός ασφάλτου και χαλικόστρωτου δρόμου απαιτεί ειδικές οδηγικές ικανότητες και είμαι κατενθουσιασμένος που κέρδισα μία θέση στο βάθρο και συναγωνίστηκα με τους καλύτερους».

Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις, ο Γάλλος γητευτής του Dacia Duster – με βάρος που αγγίζει μόλις τα 950 κιλά και με ισχυρό κινητήρα 850 ίππων, κατασκευασμένο από την Sodemo με βάση το Nissan GT-R 3,8 λίτρων V6 – είχε σίγουρα μία διαφορετική εμπειρία σε σχέση με τα γνωστά αγωνιστικά του πρότυπα με ισχύ άνω των 1000 ίππων. Ωστόσο, το σασί του Dacia Duster No Limit, ειδικά κατασκευασμένο για την περίσταση από την Tork Engineering (σχεδίαση, συναρμολόγηση και ανάπτυξη) σε συνεργασία με τη Renault Sport Technologies που διέθεσε τη μοναδική της εμπειρία στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, ήταν αναμφίβολα το αρτιότερο της φετινής αγωνιστικής διοργάνωσης.

Όλα αυτά δεν μπορούν παρά να εντείνουν την επιθυμία για επανάληψη της περιπέτειας το 2012…

2011 PIKES PEAK – ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΠΡΩΤΟΙ:

1- Nobuhiro Tajima (Suzuki SX4), 9 λεπτά και 51 δευτερόλεπτα (νέο ρεκόρ)

2- Rhys Millen (Hyundai RMR PM580), 10 λεπτά και 9 δευτερόλεπτα

3- Jean-Philippe Dayraut (Dacia Duster), 10 λεπτά και 17 δευτερόλεπτα