Rolle, Ελβετία (3 Φεβρουαρίου 2011). Το 2010, η NISSAN κατάφερε να ξεπεράσει τον εαυτό της, κατακτώντας το υψηλότερο μερίδιό της στην αγορά από το 1995.
Γεγονότα – σταθμοί για τη NISSAN στην Ευρώπη το 2010 :
• 547.000 πωληθέντα οχήματα (13% πάνω σε σχέση με το 2009)
• Συνεχής αύξηση του μεριδίου αγοράς – το μεγαλύτερο μερίδιο των τελευταίων 15 ετών
• Οι πωλήσεις του QASHQAI αυξήθηκαν 18%, φθάνοντας τις 235.000 μονάδες
• Σημαντική αύξηση των πωλήσεων στην πλειονότητα των αγορών – συνολικά πωλήθηκαν επιπλέον 62.000 μονάδες
• Η Νο1 Ιαπωνική μάρκα αυτοκινήτων σε Ρωσία και Ηνωμένο Βασίλειο
• Η NISSAN κατέκτησε βραβεία όπως το European Car of the Year με το LEAF και το International Van of the Year με το NV200.
H NISSAN κατάφερε να πουλήσει 547.000 οχήματα το 2010 σε όλη την Ευρώπη και να διασφαλίσει ένα μερίδιο αγοράς της τάξεως του 3,1% (σε σύγκριση με το 2,8 % του 2009). Η πορεία αυτή επισφραγίζει την αύξηση του μεριδίου της στην αγορά της Ευρώπης επί 3 συναπτά έτη.
Η παραπάνω επιτυχία της ΝISSAN στην Ευρώπη, οφείλεται τόσο στην εξαιρετικά μεγάλη ζήτηση για καταξιωμένα μοντέλα όπως το crossover QASHQAI, όσο και σε έξι σημαντικές αναβαθμίσεις στην γκάμα των μοντέλων της, συμπεριλαμβανομένου και του νέου JUKE. Είναι αξιοσημείωτο ότι πάνω από το 80% των πωλήσεων της NISSAN, προέρχεται από μοντέλα που παράγονται σε ευρωπαϊκό έδαφος.
Ο κ. Simon Thomas, Senior Vice President Sales & Marketing της NISSAN Ευρώπης δήλωσε σχετικά: « Το 2010 η NISSAN ξεπέρασε την αγορά, τους κύριους ανταγωνιστές της όπως και τις προσδοκίες μας. Η κατάκτηση του υψηλότερου μεριδίου μας στην αγορά εδώ και 15 χρόνια, είναι ένα πρωτοφανές επίτευγμα. Πρόκειται για μια σαφή ένδειξη ότι η δέσμευση της NISSAN να προσφέρει καινοτόμα, συναρπαστικά μοντέλα για τους πελάτες της, ενώ παράλληλα να εγκαινιάζει νέες κατηγορίες στην αγορά, τελικά λειτουργεί.
Σήμερα η γκάμα των μοντέλων μας είναι μια από τις πληρέστερες και πιο ανταγωνιστικές από κάθε άλλο κατασκευαστή αυτοκινήτων και την επεκτείνουμε συνεχώς.»
Σχετικά με τη NISSAN στην Ευρώπη :
Η NISSAN απασχολεί περίπου 12.500 εργαζόμενους στα τμήματα σχεδιασμού, έρευνας και ανάπτυξης, παραγωγής, logistics, πωλήσεων και μάρκετινγκ σε όλη την Ευρώπη. Το ημερολογιακό έτος 2010, η εταιρεία πούλησε 547.000 οχήματα σε 47 αγορές στην Δυτική και Ανατολική Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένης της Ρωσίας. Επιπλέον, η εταιρεία κατασκεύασε συνολικά 390.727 οχήματα στις εγκατατάστασεις που διαθέτει σε Ισπανία και Βρετανία.