- Μετά από έναν χειμώνα προετοιμασίας, οι τρεις ομάδες με κινητήρες Renault – η Red Bull Racing Renault, η Renault Lotus GP και η Team Lotus είναι πανέτοιμες!
- Τρεις ομάδες από τη Renault Sport , η κάθε μία με έξι μηχανικούς και τεχνικούς.
- Συνολικά, σχεδόν 250 άνθρωποι εργάζονται στη Renault Sport πάνω στους σημερινούς και μελλοντικούς κινητήρες , κάνοντας έτσι την τη «βιτρίνα» της εξαίρετης ποιότητας της εταιρείας.
Μετά από μια περίοδο εκτός αγώνων που έχει διαρκέσει περισσότερο από τέσσερις μήνες, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 2011 επανήλθε στη ζωή μας την Κυριακή, 27 Μαρτίου στην πίστα Albert Park στην Αυστραλία χαρίζοντας στη Renault μια θέση στο βάθρο των νικητών.
Τρεις ομάδες, αντιπροσωπεύοντας το 25 τοις εκατό του πεδίου, έχουν επιλέξει τον κινητήρα της Renault. Η Red Bull Racing Renault θα εξοπλίζεται από τον νικητήριο κινητήρα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος 2010, με τον οποίο η Renault κέρδισε τον τίτλο πέρυσι. Οι άλλες δύο ομάδες είναι η Lotus Renault GP, διπλά παγκόσμιοι πρωταθλητές το 2005 και το 2006 ως Renault Team και η Team Lotus, η καλύτερη νεοσύλλεκτη ομάδα το 2010.
Αν και η ανάπτυξη των κινητήρων έχει «παγώσει» λόγω κανονισμών από το 2007, οι 250 άνδρες και γυναίκες συνεργάτες της Renault Sport έχουν εργαστεί εντατικά καθ’ όλη την διάρκεια της περιόδου εκτός αγώνων. Με απόλυτη μυστικότητα, έχει ολοκληρωθεί ένα πολυάσχολο πρόγραμμα: υποδοχή μιας νέας ομάδας, συντονισμός και συναρμολόγηση κινητήρων αγώνα, ανάπτυξη του νέου τετρακύλινδρου κινητήρα που έχει προγραμματιστεί για το 2013, και εργασίες επί του συστήματος (KERS).
Ο Remi Taffin, υπεύθυνος για τις δραστηριότητες επί πίστας, εξηγεί τον ρόλο της Renault Sport φέτος. «Σε πραγματικούς όρους, όταν βλέπω το έργο, λίγα πράγματα έχουν όντως αλλάξει. Είμαστε ακόμα κοντά στα παιδιά στο Milton Keynes, όπου έχει βάση η Red Bull Racing Renault και στο Enstone, όπου βρίσκεται το εργοστάσιο της Lotus Renault GP, και έχουμε μόλις αρχίσει να δουλεύουμε με την ομάδα της Lotus. Η δύναμή μας είναι ότι δεν είμαστε μόνο ένας απλός προμηθευτής κινητήρων, είμαστε πραγματικά σε θέση να δώσουμε στους εταίρους μας το όφελος των εμπειριών μας στη F1. Ο εφοδιασμός μιας τρίτης ομάδας, και μάλιστα πρωτοεμφανιζόμενης στο είδος της, είναι μια νέα εταιρική σχέση που πρέπει να τεθεί σε εφαρμογή, πρέπει να ακολουθηθούν νέες διαδικασίες, και είμαι βέβαιος ότι έπονται περισσότερα. Το πλεονέκτημα είναι, ωστόσο, ότι έχουμε εμπειρία επ’ αυτού, δεν έχουμε ξεχάσει τον τρόπο που πρέπει να γίνονται τα πράγματα, και έχουμε βελτιωθεί σε αυτά. Είναι μια πραγματική πρόκληση.»
H ομάδα της Renault Sport έχει καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να παράσχει στις ομάδες τους ανταγωνιστικούς, αξιόπιστους κινητήρες που είναι σε θέση να κερδίσουν αγώνες και πρωταθλήματα και να γράψουν μια νέα σελίδα στην ιστορία της Renault .
Ο Bernard Rey, Πρόεδρος της Renault Sport , τόνισε το γεγονός ότι «η F1 είναι ένα πραγματικό πλεονέκτημα για την εταιρεία: χρησιμεύει ως βάση δοκιμών για νέες τεχνολογίες και πάνω απ ‘όλα, παρέχει μια παγκόσμια βιτρίνα για την εξαίρετη ποιότητα της Renault. Εάν σκοπός σας είναι να κερδίσετε στη F1, ο κινητήρας σας θα πρέπει να παρέχει απόλυτη αξιοπιστία και απόδοση. Δεν μπορεί να υπάρχουν συμβιβασμοί. Κάθε χρόνο, οι πολλαπλοί παγκόσμιοι τίτλοι μας στο άθλημα – το οποίο συγκαταλέγεται μεταξύ των πιο απαιτητικών παγκοσμίως – έχουν αποδείξει την εμπειρία της Renault σε θέματα ποιότητας. Και είναι η αναγνώριση της εμπειρίας αυτής που οδήγησε τρεις ομάδες να συνεργαστούν μαζί μας το 2011. Τους ευχόμαστε καλή τύχη, και να κερδίσει ο καλύτερος!»