Για την Peugeot, η προϊοντική πολιτική που ξεκίνησε το 2010, συνεχίζεται και επεκτείνεται το 2011 με δύο στρατηγικά σημεία επιρροής : διεθνοποίηση και ενισχυμένη εταιρική ταυτότητα.
Για να αποδείξει αυτή τη δυναμική προσέγγιση, η Peugeot:
- Υιοθετεί την υβριδική τεχνολογία diesel -ηλεκτρικό στο 508 RXH, μετά την παρουσίαση στο 3008 HYbrid4,
- Αποκαλύπτει το HX1, ένα συνδυασμό ριζοσπαστικού σχεδιασμού και περιβαλλοντικής υπευθυνότητας,
- Παρουσιάζει τα υψηλής κατηγορίας μοντέλα της : 508, 3008 HYbrid4, RCZ,
- Επιβεβαιώνει τη θέση της ως αυτοκινητικό περιβαλλοντικό ηγέτη,
- Παρουσιάζει το όραμα για την νέα τάξη πραγμάτων στον τομέα των αυτοκινήτων.
508 RXH: υβριδικό diesel-ηλεκτρικό και ξεχωριστή έλξη
Η Peugeot αποκαλύπτει το 508 RXH, ένα απόλυτα ξεχωριστό μοντέλο στη γκάμα του 508.
Μία έκφραση της ενισχυμένης έλξης της Peugeot στην υψηλή κατηγορία
Όταν θα παρουσιαστεί, την άνοιξη 2012, ένα χρόνο μετά την παρουσίαση του 508, το 508 RXH θα θεωρείται ως ένα εντελώς ξεχωριστό μοντέλο. Είναι η μετεμψύχωση μιας μοντέρνας και διαφορετικής υψηλής κατηγορίας από την Peugeot, τόσο σε διαστάσεις όσο και σε εμφάνιση, μέσω της επιλογής ενός μοναδικού high-tech υβριδικού κινητήρα diesel και ηλεκτρικού κινητήρα με ένα μοναδικό, πολυτελές επίπεδο εξοπλισμού.
Η εμφάνισή του ενισχύεται από τον μοναδικό του σχεδιαστικό χαρακτήρα εμπρός, τα «φουσκωμένα» φτερά, τα χαρακτηριστικά φώτα ημέρας και το νέο αποκλειστικό χρώμα αμαξώματος.
Η ίδια ειδική φροντίδα έχει παίξει σημαντικό ρόλο στην κατεύθυνση που έλαβε ο σχεδιασμός του εσωτερικού του 508 RXH, εναρμονίζοντας ειδικά χρώματα και φυσικά υλικά.
Με μεγάλο μετατρόχιο, με ζάντες 18’’ και πιο ψηλό από το 508, το 508 RXH έχει μια φυσική λάμψη που εμπνέεται από την κατηγορία των all-road. Επιπλέον, χάρη στον κινητήρα HYbrid4, προσφέρει μία υπεύθυνη και έξυπνη εναλλακτική λύση.
Το υβριδικό diesel-ηλεκτρικό: ένα νέο επίπεδο οδηγικής απόλαυσης
Επιδεικνύοντας την ευελιξία της τεχνολογίας HYbrid4, το 508 RXH είναι μετά το HYbrid4 3008, το δεύτερο μοντέλο της εταιρίας που υιοθετεί την υβριδική μονάδα παραγωγής κίνησης.
Με συνδυασμένη απόδοση 200 ίππων από τον κινητήρα diesel 2.0 HDi FAP και τον ηλεκτρικό κινητήρα στον πίσω άξονα, το 508 RXH μπορεί να καλύπτει την επιθυμία για μία νέα οδηγική εμπειρία με την επιλογή ανάμεσα σε τέσσερις τρόπους λειτουργίας του HYbrid4 (Αυτόματη, ¨Όχημα Μηδενικών Ρύπων¨, Sport ή 4WD) και εξαιρετική οικονομία καυσίμου (4.0 l/100 km (70.6 mpg) στο μεικτό κύκλο, και εκπομπές CO2 109 g/km).
Η Peugeot παρουσιάζει μία Ειδική Έκδοση του 508 RXH στη Φρανκφούρτη: τα 300, αριθμημένα αυτοκίνητα σε Καφέ Calern με δέρμα Alcantara μπορούν να κρατηθούν online από την έναρξη της Έκθεσης Αυτοκινήτου.
HX1: πολυλειτουργικό πρωτότυπο αυτοκίνητο
Το HX1, που κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στη Φρανκφούρτη, είναι ένα πρωτότυπο που θα συγκεντρώσει το ενδιαφέρον, καθώς οι προδιαγραφές του είναι για να φιλοξενεί έως 6 άτομα σε ένα όχημα με αντισυμβατικό σχεδιασμό : στιβαρό, σπορτίφ, παρουσιάζοντας την νέα εταιρική ταυτότητα, απαράμιλλη αεροδυναμική, παρέχοντας έναν μοναδικό εσωτερικό χώρο και οδηγική εμπειρία.
Ανταποκρινόμενοι στην πρόκληση, οι σχεδιαστές έχουν τοποθετήσει την προσαρμοστικότητα στην καρδιά της δημιουργίας τους : το HX1 μπορεί να μεταμορφωθεί για να ταιριάζει στο περιβάλλον του, στις συνθήκες οδήγησης και στις απαιτήσεις των επιβατών του.
Έτσι, χάρη στα πολλά κινούμενα αεροδυναμικά μέρη που σχεδιάστηκαν με παρονομαστή την ταχύτητα, η ασυνήθιστη αρχιτεκτονική MPV του ΗΧ1 που είναι πολύ χαμηλή για μήκος 4.93 m, έχει ως αποτέλεσμα έναν εξαιρετικό συντελεστή Cd 0.28.
Οι τέσσερις πόρτες που ανοίγουν ανάποδα από το κανονικό δίνουν πρόσβαση στο εσωτερικό του HX1, το όραμα της εταιρίας για έναν υψηλής κατηγορίας χώρο επιβατών, που συνδυάζει το κομψό με το μοντέρνο, τα φυσικά υλικά και τις ultra-high τεχνολογικές προδιαγραφές. Προσφέρει στους επιβάτες του ένα εξαιρετικό επίπεδο εσωτερικού χώρου, με την πρωτότυπη διαμόρφωση ‘4+2’, και παρέχει στον οδηγό μία θέση οδήγησης που μπορεί να προσαρμοστεί για να ταιριάζει στις συνθήκες οδήγησης.
Με συνδυασμένη απόδοση ισχύος 299 ίππων από τον κινητήρα 2.2 litre HDi που κινεί τους εμπρός τροχούς και τον ηλεκτρικό κινητήρα που είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα, η υβριδική diesel-ηλεκτρική μονάδα παραγωγής ενέργειας παρέχει τη λειτουργικότητα της τεχνολογίας HYbrid4, όπως η τετρακίνηση και αποκλειστικά ηλεκτρικός τρόπος λειτουργίας με αυτονομία 30 km χάρη στη λειτουργία ‘plug in’. Το HX1 έχει μία εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου 3.2 l/100 km με εντυπωσιακές εκπομπές CO2 : 83 g/km.
Η Peugeot σε άλλη κατηγορία
Στο περίπτερό της στη Φρανκφούρτη, η Peugeot τοποθετεί τα μοντέλα υψηλής κατηγορίας στο προσκήνιο, μια ξεκάθαρη απεικόνιση της ανόδου της εταιρίας προς υψηλότερες αγορές.
Μετά από την επιτυχημένη παρουσίαση στην Ευρώπη στο πρώτο εξάμηνο του 2011 (με πωλήσεις 57.000 αυτοκινήτων έως το τέλος Ιουνίου), και στη συνέχεια την παρουσίαση του στην κινεζική αγορά τον Αύγουστο, το 508 επιβεβαιώνει τις φιλοδοξίες της εταιρίας αναφορικά με μία ιστορική κατηγορία, αυτή των μεγάλων αυτοκινήτων.
Μέσω του ελκυστικού σχεδιασμού του, τα εντυπωσιακά περιβαλλοντικά πειστήρια τη εκτεταμένης γκάμας κινητήρων και τεχνολογίας αιχμής, μαζί με το ευχάριστο περιβάλλον και την απολαυστική οδήγηση που παρέχει, το 508 (Μπερλίνα ή SW) προσφέρει μια πρωτότυπη γκάμα που συμπίπτει με τις απαιτήσεις των δυναμικών, υπεύθυνων και ξεχωριστών καταναλωτών.
Μετά την πολυαναμενόμενη παρουσίαση του την άνοιξη 2010, το RCZ έχει ξεπεράσει τις προσδοκίες, και έχει πάρει την πρώτη θέση μεταξύ των sports coupé στην κατηγορία του στην Ευρώπη.
Στη Φρανκφούρτη, ο δυναμισμός του RCZ αποκαλύπτεται με :
- Μία Ειδική Έκδοση ‘Asphalt’ που ξεχωρίζει από την έκδοση 200hp χάρη στο ματ γκρι χρώμα αμαξώματος, τις δίχρωμες ζάντες 19” και πολλά ξεχωριστά ‘Asphalt’ χαρακτηριστικά
- Και μία έκδοση 200 ίππων 2.0 l HDi, που νίκησε στον αγώνα ‘24 Ώρες στο Nürburgring’ το 2011 στην κατηγορία diesel, και είναι επί του παρόντος πρώτο στην κατηγορία diesel στο Γερμανικό VLN Πρωτάθλημα Αντοχής.
Η ζήτηση για το 3008 Crossover συνεχίζει να εντυπωσιάζει με 74.000 πωλήσεις για το πρώτο εξάμηνο 2011, που συνεχίζουν να αυξάνονται ιδιαίτερα για τις εκδόσεις με πλούσιο εξοπλισμό.
Ακόμη και πριν από την άφιξη του 3008 HYbrid4 στην αγορά, το 3008, και ο αποτελεσματικός τρόπος που το 5008 MPV το συμπληρώνει, βοηθούν την Peugeot να είναι βασικός παίκτης στην πολύ ανταγωνιστική κατηγορία «μεσαίων αυτοκίνητων».
Peugeot: περιβαλλοντική ηγεσία
Στη Φρανκφούρτη, το 508 RXH, το πρωτότυπο HX1 και το 908 Hybrid4 που εξελίσσει η Peugeot Sport, είναι όλα δείκτες της καινοτομικής και αποφασιστικής προσέγγισης της Peugeot για τον υβριδισμό diesel-ηλεκτρικό.
Η περιβαλλοντική δέσμευση της Peugeot, αντανακλά στην πράξη το 2011, μέσω της μεγάλης προόδου που επιδεικνύει η εταιρία στη Φρανκφούρτη.
Η Peugeot ενεργά αναζητά να μειώσει τις εκπομπές CO2 στην γκάμα της : ο μέσος όρος των εκπομπών ρύπων των μοντέλων της εταιρίας μετρήθηκε στο πρώτο εξάμηνο του 2011 σε 129.8 g/km CO2 σε σύγκριση με 131.3 το 2010, και επομένως πέφτει κάτω από το όριο των 130 g/km που έχει θέσει για το 2015 η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
3008 HYbrid4 – το πρώτο υβριδικό Diesel στον κόσμο
Με την κυκλοφορία του πρώτου υβριδικού diesel αυτοκινήτου στο δεύτερο εξάμηνο του 2011, η Peugeot προσφέρει μια αποκλειστική γκάμα με λειτουργικότητα, φιλική προς το περιβάλλον και απολαυστική οδήγηση.
Στο 3008 Crossover, ο υβριδισμός ενός κινητήρα diesel 2.0 HDi FAP με ισχύ 163 hp που κινεί τους εμπρός τροχούς και ενός ηλεκτρικού κινητήρα που αναπτύσσει ισχύ 37 hp στον πίσω άξονα, μπορεί να συμφιλιώσει μια νέα οδηγική εμπειρία, μέσω της τετρακίνησης, της μέγιστης απόδοσης 200 ίππων, του «Μηδενικών Εκπομπών Ρύπων» τρόπου λειτουργίας, και της μέσης κατανάλωσης καυσίμου 3.8 l/100 km με εκπομπές 99 g/km CO2, μείωση κατά 35% σε σύγκριση με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης με παρόμοια απόδοση.
e-HDi, μικρο-υβριδική τεχνολογία
Στο πρώτο εξάμηνο του 2011, το 508 και το νέο 308 παρουσίασαν την καινοτομική τεχνολογία e-HDi, το τελευταίας γενιάς σύστημα Stop & Start, που μειώνει την κατανάλωση καυσίμου κατά 15% στον αστικό κύκλο οδήγησης, πριν από την χρήση του στο δεύτερο εξάμηνο του έτους στο 3008, το 5008 και το Partner (Επαγγελματικό και επιβατικό).
Το e-HDi συνδυάζει τον κινητήρα 1.6 l HDi Euro 5 και έναν αντιστρέψιμο εναλλάκτη που παρέχει τη λειτουργία Stop & Start System, που συμπληρώνεται από ένα σύστημα ανάκτησης ενέργειας πέδησης και μία υβριδική μπαταρία που αποδίδει επιπλέον ενέργεια κατά την εκκίνηση.
Ηλεκτρικό: κίνηση στους 2- ή τους 4- τροχούς …
- Το iOn είναι ένα τελευταίας γενιάς ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης, σχεδιασμένο για ιδιώτες και επαγγελματίες. Οι μπαταρίες ιόντων-λιθίου που κινούν τον ηλεκτρικό κινητήρα ισχύος 64 ίππων επιτρέπουν μέγιστη ταχύτητα 130 km/h και αυτονομία 150 km. Έχοντας κερδίσει πολλά βραβεία στην Ευρώπη, το iOn είχε ήδη 2,000 παραγγελίες έως τον Ιούνιο 2011.
- Στο περίπτερο της Peugeot στη Φρανκφούρτη, το σκούτερ e-Vivacity είναι άλλη μία απόδειξη της απάντησης της εταιρίας στις νέες απαιτήσεις αναφορικά με την αστική μετακίνηση ‘μηδενικών ρύπων’. Εντελώς ηλεκτρικό, πρακτικό και μοντέρνο, το e-Vivacity προσφέρει αυτονομία 60 km και μέσο όρο οικονομία ενέργειας €0.4/100 km, χάρη στις νέας γενιάς μπαταρίες ιόντων-λιθίου.
- Αλλά για την Peugeot, ο « ηλεκτρισμός » μπορεί επίσης να σημαίνει « ένταση ».
Έτσι γεννήθηκε η ιδέα του πρωτότυπου EX1.
Με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες που αποδίδουν συνδυασμένη ισχύ 340 ίππων, κίνηση στους τέσσερις τροχούς και εξαιρετικά αεροδυναμική και ελαφριά δομή, το EX1 είναι ένα διθέσιο roadster έξω από τα συνηθισμένα , σχεδιασμένο για έντονες οδηγικές απολαύσεις.
Το EX1 έχει ήδη κάνει πολλά ρεκόρ επιτάχυνσης στη Γαλλία, στη Γερμανία και στην Κίνα.
Η αυτοκινητιστική νέα τάξη πραγμάτων : η Peugeot είναι ένα βήμα μπροστά
Ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις των καταναλωτών και προλαβαίνοντας μελλοντικές απαιτήσεις μετακίνησης, η Peugeot παρουσιάζει ένα νέο όραμα, με συγκεκριμένες απαντήσεις στις προσκλήσεις της νέας αυτοκινητιστικής τάξης πραγμάτων.
Mu by Peugeot είναι ένα “νέας γενιάς” πρόγραμμα ενοικίασης, που προσφέρει στους πελάτες, είτε έχουν αυτοκίνητο ή όχι, ένα όχημα ενοικίασης από την γκάμα Peugeot για μία περίοδο της επιλογής τους : επιβατικό αυτοκίνητο, επαγγελματικό όχημα, σκούτερ, ποδήλατο και αξεσουάρ.
Λόγω της ποικιλίας στη γκάμα, που πλέον ενισχύεται από ηλεκτρικά αυτοκίνητα, την ευκολία χρήσης και τις συγκρατημένες τιμές, το «Mu by Peugeot» έχει ήδη περισσότερους από 8.000 πελάτες σε οκτώ Ευρωπαϊκές χώρες.
Η εταιρία προβλέπει την ανάπτυξη 75 νέων σημείων «Mu» κάθε χρόνο, με στόχο τα 300 σημεία σε όλη την Ευρώπη έως το 2013.
Στη Φρανκφούρτη, η Peugeot παρουσιάζει τις πανευρωπαϊκές online υπηρεσίες.
Το σύστημα Peugeot Connect έχει τρία επιμέρους τμήματα : Peugeot Connect SOS κλήση για επείγουσα παροχή βοήθειας, Peugeot Connect Assistance παροχή βοήθειας σε ατύχημα και Peugeot Connect Fleet για υπηρεσίες διαχείρισης στόλου.
Διαθέσιμο σε όλα τα μοντέλα στο βασικό ή προαιρετικό εξοπλισμό, το Peugeot Connect ενισχύει την κυρίαρχη θέση της Peugeot στον τομέα της τριτογενούς ασφάλειας.
Ήδη ηγέτης στην τριτογενή ασφάλεια, ο στόχος της Peugeot για το 2011 είναι να ξεπεράσει τα 600.000 αυτοκίνητα που διαθέτουν τον εξοπλισμό επείγουσας κλήσης.
Η Peugeot Scooters, είναι ο μακροβιότερος κατασκευαστής μηχανοκίνητων δίτροχων στον κόσμο και τέταρτη ευρωπαϊκή εταιρία για το 2010, και ακολουθεί ένα φιλόδοξο σχέδιο ανάπτυξης που πλέον περιλαμβάνει 22 μοντέλα μεταξύ 50 και 500 cc. Το 2011, η Peugeot Scooters παρουσιάζει το ηλεκτρικό e-Vivacity και το 125 cc CityStar.
Για την Peugeot, το ποδήλατο αντιπροσωπεύει μία ιστορία 120 χρόνων πάθους. Η νέα γκάμα των Peugeot Cycles, περηφανεύεται για περισσότερα από 50 μοντέλα, που καλύπτουν μία ευρεία γκάμα απαιτήσεων.
Μία αποκλειστική δημιουργία του Peugeot Design Centre, το Design Lab DL-121 που παρουσιάζεται στη Φρανκφούρτη, είναι ένα περιορισμένης παραγωγής πρωτότυπο αγωνιστικό ποδήλατο, που με το χάλκινο φινίρισμά του, δίνει νέα διάσταση στον κόσμο της ποδηλασίας.
Το ηλεκτρικό ποδήλατο AE-11 στη γκάμα Allure, φέρνει απολαυστικές διαδρομές με την καινοτομική απαλή του αίσθηση και την αξιόπιστη μπαταρία Panasonic ιόντων-λιθίου-μαγγανίου 12 Ah.
Το 2011 επικεντρώνεται στην ανάπτυξη
Στο πρώτο μισό του 2011, αυτή η δυναμική προσέγγιση βοήθησε την Peugeot να:
- Καταγράψει 1.091.000 πωλήσεις σε όλο τον κόσμο και να επιταχύνει τη διεθνοποίησή της
- Παρουσιάσει με επιτυχία το 508 στην Ευρώπη, και έπειτα στην Κίνα
- Ανανεώσει τη γκάμα στην καρδιά της αγορά μέσω της πολύ ευνοϊκής υποδοχής του νέου 308
- Μειώσει ακόμη περισσότερο το συνολικό αποτύπωμα άνθρακα της προϊοντικής της σειράς
- Επιταχύνει την ανάπτυξη του ιδιαίτερα καινοτομικού και μοναδικού σχεδίου μετακίνησης «Mu by Peugeot».