Το Jazz έχει αξιολογηθεί ως ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα στην Ευρώπη, σύμφωνα με τα αποτελέσματα των ανεξάρτητων δοκιμών πρόσκρουσης του Euro NCAP, και του έχει απονεμηθεί η μέγιστη βαθμολογία των 5 αστεριών. Η ασφάλεια τόσο των επιβατών όσο και των πεζών έχει ύψιστη σημασία στην κατασκευή της δομής του αμαξώματος, στα τεχνολογικά συστήματα και στα χαρακτηριστικά του εσωτερικού.

Δομή πλαισίου ACE

Η καινοτόμος σχεδίαση της δομής του πλαισίου με τη χρήση 42% χάλυβα υψηλής αντοχής, μειώνει την έντονη μετωπική δύναμη που ασκείται στους επιβαίνοντες στις μετωπικές συγκρούσεις.

Αερόσακοι

Δύο μπροστινοί αερόσακοι, πλευρικοί και αερόσακοι τύπου κουρτίνας προστατεύουν την καμπίνα. Το συμπληρωματικό σύστημα SRS (intelligent SRS) επιτρέπει να απενεργοποιήσετε τον αερόσακο του συνοδηγού και σας υπενθυμίζει να τον ενεργοποιήσετε ξανά.

Ενεργά Προσκέφαλα (εμπρός)

Σε περίπτωση πρόσκρουσης, τα μπροστινά προσκέφαλα, προστατεύουν από το τράνταγμα, και οι ζώνες ασφαλείας 3-σημείων, συμβάλλουν στην ασφάλεια και την προστασία των επιβατών.

Σύστημα Υποβοήθησης Ευστάθειας (VSA-Vehicle Stability Assist)

Ενώ οδηγείτε, οι αισθητήρες VSA παρακολουθούν την πρόσφυση και βοηθούν να παραμείνει το Jazz στην πορεία του, ανιχνεύοντας και διορθώνοντας ενδεχόμενη υποστροφή και υπερστροφή.

Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος των Τροχών (ABS)

Το ABS αποτρέπει το μπλοκάρισμα των τροχών σε απότομα φρεναρίσματα ή φρεναρίσματα έκτακτης ανάγκης, μειώνοντας την πιθανότητα να γλιστρήσει το αυτοκίνητο σε υγρές, παγωμένες ή σαθρές επιφάνειες και επιτρέποντας στον οδηγό να διατηρήσει τον έλεγχο του συστήματος διεύθυνσης.

Ηλεκτρονική Κατανομή της Δύναμης Πέδησης (EBD – Electronic Brake-Force Distribution)

Αναλύει την κατανομή του βάρους στο αυτοκίνητο και ρυθμίζει αυτόματα τη δύναμη πέδησης που πρέπει να εφαρμόζεται στους εμπρός και τους πίσω τροχούς ώστε να διατηρείται πάντα ευστάθεια στην πορεία του Jazz.

Υποβοήθηση Πέδησης (BA- Brake Assist)

Σύστημα που ενισχύει τη δύναμη του φρεναρίσματος σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.