Έχοντας παρουσιαστεί τον περασμένο Φεβρουάριο, το νέο 908 αποκαλύπτεται στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης σε υβριδική diesel έκδοση, με συγκεκριμένους στόχους για το 2011.
Απαντώντας στους νέους τεχνικούς κανονισμούς των αγώνων αντοχής, το 908 συμβάλλει στους στόχους της εταιρίας για το 2011, επιβεβαιώνοντας ότι η περιβαλλοντική δέσμευση είναι βασικό στοιχείο. Συμφιλιώνοντας υψηλού επιπέδου οδηγικές εμπειρίες με εξαιρετικές περιβαλλοντικές επιδόσεις, συμβάλλει στην ίδια την ταυτότητα της Peugeot. Αυτή η δέσμευση θα γίνει ακόμη πιο έντονη το 2011, από την τεχνολογία Hybrid4 που συνδέει κινητήρες diesel και ηλεκτρικούς κινητήρες, δύο τομείς ιστορικής υπεροχής της Peugeot.
Η τεχνολογία 908 HYbrid4
Από την παρουσίασή του υβριδικού πρωτότυπου το 2008 στο Silverstone, η Peugeot Sport δεν σταμάτησε ποτέ να εργάζεται πάνω σε αυτήν την τεχνολογία, πάντα σε άμεση συνεργασία με τους μηχανικούς του Ομίλου.
Το 908 HYbrid4 χρησιμοποιεί ένα σύστημα που βασίζεται στην αρχή της ανάκτησης της κινητικής ενέργειας του αυτοκινήτου κατά τη φάση του φρεναρίσματος και την χρήση της ενέργειας κατά τη φάση της επιτάχυνσης. Αυτή η διαθέσιμη ενέργεια επιτρέπει μία σημαντική βελτίωση της απόδοσης του συστήματος μετάδοσης κίνησης.
Το σύστημα δίνει ένα όφελος ισχύος 60 kW (80 ch), που χρησιμοποιείται κατά τα δευτερόλεπτα που διαρκεί η φάση της ανάκτησης. Η αποθηκευμένη ενέργεια – 500 kJ μεταξύ 2 φρεναρισμάτων – στις μπαταρίες Ιόντων Λιθίου μεταδίδεται στους πίσω τροχούς με αυτόματο τρόπο κατά την επιτάχυνση (όχι εντολή « push to pass »). Ο αποκλειστικά ηλεκτρικός τρόπος λειτουργίας μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο στα stands. Το σύστημα θα χρησιμοποιηθεί για την ομολογκασιόν του αυτοκινήτου.
Στόχοι για το 908 HYbrid4
Μετά την παρουσίαση του 908 HYbrid4, σε λευκό χρώμα σε παγκόσμια πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, η Peugeot Sport έχει και άλλους στόχους : να συμμετάσχει το αυτοκίνητο στις 24 Απριλίου στο Mans στο πλαίσιο των δοκιμών των «24 Ωρών του Le Mans », και να έχει συμμετοχή σε έναν ακόμη αγώνα έως το τέλος της σαιζόν 2011.
Αυτοί οι στόχοι είναι φιλόδοξοι και η πραγματοποίηση τους εξαρτάται κάθε φορά από την καλή προετοιμασία για τον αγώνα «24 Ωρών του Le Mans » με το νέο 908, αλλά επίσης και από τα αποτελέσματα των πρώτων δοκιμών του 908 HYbrid4 που θα γίνουν στο τέλος Μαρτίου.
Τεχνικά χαρακτηριστικά του 908 HYbrid4
Αμάξωμα : από ανθρακονήματα
Κιβώτιο ταχυτήτων
Σειριακό, υδραυλικό, 6 σχέσεων + όπισθεν
Κινητήρας
Diesel V8 HDi FAP
Κυβισμός : 3,7l
Ισχύς : 550 hp
Υβριδικό σύστημα :
Ισχύς : 60 kW (80 ch)*
* μόνο κατά τη φάση ανάκτησης ενέργειας
Ανακτόμενη Ενέργεια :
Μέσω των πίσω τροχών,
500 kJ μεταξύ 2 φρεναρισμάτων,
Αποθήκευση στις μπαταρίες Ιόντων Λιθίου,
Αυτόματη λειτουργία κατά τη φάση της επιτάχυνσης (όχι εντολή « push to pass »)
Ο ηλεκτρικός τρόπος λειτουργίας είναι δυνατός μόνο στα stands.
Διαστάσεις
Μήκος : 4640 mm
Πλάτος : 2000 mm
Μεταξόνιο : 2950 mm
Ύψος : 1030 mm
Βάρος : 900 kg