Η Nissan ανακοίνωσε μια αύξηση κατά 28% των ευρωπαϊκών πωλήσεών της για το έτος 2011 μέχρι σήμερα, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα.
Το εννεάμηνο Ιανουαρίου – Ιουλίου του 2011, η Nissan πούλησε 406.733 οχήματα σε όλη την Ευρώπη , ενώ για το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2010 οι πωλήσεις ήταν 318.264 οχήματα. Αυτό έχει οδηγήσει σε ένα σημαντικό άλμα του μεριδίου αγοράς της Nissan –κατέχει το 3,6% της ευρωπαϊκής αγοράς – αυξημένο κατά 0,6%, σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι.
Τον περασμένο Ιούλιο, η Nissan πούλησε 55.065 μονάδες (+16% σε ετήσια βάση) συνεχίζοντας τις αυξανόμενες πωλήσεις της κάθε μήνα μέχρι σήμερα, σε σχέση με το 2010. Η επίδοση αυτή έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση των πωλήσεών της πάνω από 88.000 μονάδες, κατά τους τελευταίους επτά μήνες.
Στη Ρωσία, τη μεγαλύτερη ενιαία ευρωπαϊκή αγορά της Nissan, οι πωλήσεις ξεπέρασαν τα 11.580 οχήματα τον Ιούλιο, γεγονός που αντιπροσωπεύει μια αύξηση κατά 53% σε σχέση με το 2010. Το μερίδιο αγοράς της Nissan στη Ρωσία, μεταξύ ξένων κατασκευαστών αυτοκινήτων, προσεγγίζει τώρα το 7,4%.
Ο Guillaume Cartier, νέος αντιπρόεδρος πωλήσεων της Nissan Europe, σχολίασε: «Η Nissan θεμελιώνει μια αυξητική τάση για τις πωλήσεις της στην Ευρώπη και είναι μπροστά σε κάθε μήνα του τρέχοντος έτους μέχρι σήμερα, σε σύγκριση με το 2010. Έχουμε θέσει υψηλά τον πήχη των πωλήσεών μας για την Ευρώπη, η οποία είναι μία από τις πιο ανταγωνιστικές αγορές στον κόσμο. Όπως αποδεικνύεται από τις πωλήσεις μας, έχοντας μια ευρεία, συναρπαστική γκάμα με νέα μοντέλα που καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών μας , είναι εφικτό να επιτύχουμε τους στόχους μας.»
Στην Ελλάδα, το μερίδιο αγοράς της Nissan έφθασε στο 6,9% για το διάστημα Ιανουαρίου – Ιουλίου 2011.