- Η SEAT εξήγαγε περίπου 40.000 αυτοκίνητα το πρώτο δίμηνο του 2011.
- Οι συνολικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 1,3% και υπερβαίνουν τις 51.000 μονάδες.
- Οι πωλήσεις στη Γερμανία έχουν αυξηθεί περίπου 25% και στην Ιταλία σχεδόν 35%.
Η SEAT, με το τέλος του πρώτου διμήνου του έτους, σημείωσε αύξηση 10,6% στις πωλήσεις σε ξένες αγορές. Η ισπανική μάρκα, με παρουσία σε 72 χώρες, αύξησε τις εξαγωγές της κατά 4.197 μονάδες και ήδη έχει φτάσει στα 39.488 οχήματα.
Οι συνολικές πωλήσεις της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένης και της ισπανικής αγοράς, αριθμούν 51.048 οχήματα, με αύξηση 1,3%.
Η αύξηση των πωλήσεων στην Ιταλία (34,8%), τη Γερμανία (25,5%) και τη Γαλλία (15,6%) ήταν αποφασιστικής σημασίας για την επίτευξη αυτών των αποτελεσμάτων. Εξίσου σημαντική είναι και η αύξηση των πωλήσεων σε άλλες αγορές, όπως στην Ολλανδία (28,8%), την Αυστρία (14,5%) και σε αγορές όπως της Λατινικής Αμερικής (41,5%), τη Μέση Ανατολή και την Βόρεια Αφρική (44,4%).
Σύμφωνα με τον Εμπορικό Διευθυντή της SEAT, Paul Sevin, “τα στοιχεία αυτά βοηθούν στην επίτευξη του στόχου της εταιρείας για μια περαιτέρω αύξηση φέτος στις αγορές της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Ιταλίας και της Μεγάλης Βρετανίας. Ο μεσοπρόθεσμος στόχος είναι η επίτευξη 3% στο μερίδιο αγοράς στις χώρες αυτές”.
Παρά την πτώση της αγοράς στην Ισπανία κατά τους μήνες Ιανουάριο-Φεβρουάριο 2011, η SEAT παραμένει στην κορυφή, μετά την πρώτη θέση που κατέλαβε στις πωλήσεις του 2010 για πρώτη φορά τα τελευταία 31 χρόνια. Μέσα σε αυτούς τους δύο μήνες, η SEAT έχει πουλήσει 11.560 αυτοκίνητα στην Ισπανία, που αντιπροσωπεύουν το 22,6% της συνολικής παραγωγής της.
Στην χώρα μας, με το κλείσιμο του πρώτου δύσκολου διμήνου της χρονιάς για την αγορά αυτοκινήτου, η SEAT βρίσκεται στην 12η θέση της συνολικής κατάταξης με μερίδιο 2,8% και 473 ταξινομήσεις, ενώ σημαντική βελτίωση έχει καταγραφεί στο μερίδιο της στις λιανικές πωλήσεις με 404 μονάδες που αντιστοιχούν σε 3,4%.