Παγκόσμια πρεμιέρα πραγματοποίησαν δύο νέα πρωτότυπα μοντέλα της Honda , το Concept C και το Concept S στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Πεκίνου (24 Απριλίου – 2 Μαΐου 2012), προαναγγέλλοντας τη στρατηγική της Honda για τη δημιουργία αυτοκινήτων μαζικής παραγωγής που θα απευθύνονται στην Κινεζική αγορά τα αμέσως επόμενα χρόνια.
Το Concept C είναι πρωτότυπο αυτοκίνητο το οποίο σχεδιάστηκε αποκλειστικά και μόνο
για την Κινεζική αγορά. Το γράμμα C αντιπροσωπεύει τις λέξεις “Cool” (ήρεμο. ψύχραιμο), “Challenge” (πρόκληση) και “China” (Κίνα).Το Concept C διαθέτει μία σπορ και ταυτόχρονη επιθετική σχεδιαστική γραμμή εμπνευσμένη από την εικόνα ενός δράκου. Η ανάπτυξη του Concept C είναι καρπός συνεργασίας των σχεδιαστικών ομάδων της Honda στην Κίνα και την Ιαπωνία. Η Honda προγραμματίζει την παραγωγή του και την είσοδο του στην Κινεζική αγορά της μεσαίας κατηγορίας αυτοκινήτων την επόμενη χρονιά μέσω της Guangqi Honda Automobile Co., Ltd.
Concept S
To Concept S είναι ένα παγκόσμιο πρωτότυπο αυτοκίνητο, το οποίο αναπτύχθηκε αρχικά για την Κινεζική αγορά ενώ στη συνέχεια θα ξεκινήσει να πωλείται και στις υπόλοιπες αγορές του κόσμου. Το γράμμα S αντιπροσωπεύει τις έννοιες “Stylish” (κομψό), “Smart” (έξυπνο) και “Surprise” (έκπληξη). Υιοθετώντας ένα υβριδικό σύστημα κίνησης, το Concept S συνδυάζει τα σπορ χαρακτηριστικά οδήγησης με τις εξαιρετικές περιβαλλοντικές επιδόσεις. Το Hatchback αμάξωμα του διαθέτει όλες εκείνες τις τεχνολογίες της Honda που προσφέρουν άπλετο χώρο τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές τους. Η μαζική παραγωγή του μοντέλου προγραμματίζεται αρχικά για την Κινεζική αγορά μέσω της Dongfeng Honda Automobile Co, Ltd. μέσα στο 2013, ενώ στη συνέχεια θα ξεκινήσει η διάθεση του και στις υπόλοιπες αγορές
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Honda Motor Co., Ltd. Takanobu Ito κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου τόνισε ότι: “..η κινητήρια δύναμη της Honda είναι το πάθος μας για την ανάπτυξη νέων και καινοτόμων τεχνολογιών, χωρίς να περιοριζόμαστε στο παρελθόν και η επιθυμία μας να δημιουργούμε νέα προϊόντα που θα ενθουσιάζουν τους πελάτες μας. Στρατηγική μας επιλογή είναι να επενδύσουμε στην Κινεζική αγορά παρουσιάζοντας μοντέλα που θα ταιριάζουν στις ανάγκες και τις επιθυμίες των Κινέζων πελατών. Έχοντας αυτή τη στρατηγική κατά νου οι επιχειρήσεις με τις οποίες συνεργαζόμαστε στην Κίνα θα συνεργαστούν προκειμένου να ενισχύσουμε περαιτέρω την ανάπτυξη, παραγωγή νέων μοντέλων και ανταλλακτικών για την τοπική αγορά. “